ورزشی

تمام واکنش‌های مجیدی به ناکامی‌های استقلال/ سرمربی‌ای که به تیمش آرامش نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری آنا ، مربیان بزرگ تصمیمات مهم و بازیهای مهمی را به نفع خود می گیرند. آنها معمولاً در صورت عدم موفقیت و عدم موفقیت پاسخ می دهند. این افراد هنگام پیروزی چندان خوشحال نبودند و وقتی باختند غم و اندوه خود را پنهان کردند تا سربازانشان تحت هیچ شرایطی آسوده نشوند.

این رفتار در بسیاری از مربیان جوان مانند فرهاد مجیدی دیده نمی شود. رفتار عجیب سرمربی تیم جوانان استقلال ، وقتی تیمش با یک برد از زمین خارج شد و با وجود این مزیت برنده نشد ، هواداران را شوکه کرد و ما آن را در گزارش ذکر کردیم.

اتهاماتی علیه وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال

سال گذشته ، مسئولان باشگاه استقلال وینفرد شفر را به دلیل باخت به شهرخودرو اخراج کردند و فرهاد مجیدی سرمربی موقت تیم آبی ها تا پایان فصل بود. در هفته 29 و با برخی اشتباهات ، داور دستیار استقلال در خانه صنعت نفت آبادان رد شد و آبی ها بهترین شانس خود را برای رسیدن به صدر از دست دادند. آنها در طول مسابقه اشتباه می کنند و داور خطا می کند. فرهاد مجیدی از عملکرد داور در مکانی که گل ها اجازه نمی گرفتند به شدت انتقاد کردند و داور اول او را به آتش سوزی ترغیب کرد.

پس از مسابقه ، او یک پست عجیب منتشر کرد که می خواست وزیر ورزش ، معاون او و فدراسیون فوتبال قهرمان پرسپولیس شوند و نوشت که اهداف سالم تیمش ، رد شده ، تقصیر داوران و فساد گسترده ای نبود که در همه جا اتفاق افتاده است. متن کامل نوشته های مجیدی به شرح زیر است:

بهترین بازی استقلال با وجود شکست!

در پایان فصل گذشته ، مجیدی تبدیل به سرمربی استقلال نشد و در اواسط فصل ، هدایت تیم خوبی را از آندره استراماکونی دریافت کرد. در ابتدا با تیمش تصمیم خوبی گرفت اما با افزایش مصدومیت ، استقلال در جاده پیروزی قرار گرفت و الاهلی عربستان نیز این مسابقه را از دست داد اما پس از این مسابقه ، طبق گفته مدیر رسانه ای آبی و سفید ، کنفرانس رسانه ای برگزار شد. که در بازی مقابل گلگهر سیرجان ، اولین شکست مجیدی در لیگ برتر رخ داد و او بعد از مسابقه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد تا اینکه خبرنگاران از آن پشیمان شدند.

سرمربی استقلال روز بعد در زمین تمرین تیمش گفت: “من از هواداران استقلال بخاطر نتایجی که از دست دادیم عذرخواهی می کنم ، اما از آنجا که من سرمربی تیم استقلال بودم ، این بازی یک مسابقه با کیفیت است که ما بازی کردیم. 70٪ مالکیت توپ ، 500 پاس گل داده در زمین ویران شده در برابر تیمی که تازه دفاع کرده و هشت فرصت گل ایجاد کرده است ؛ این یک بازی عالی برای بچه ها است. قبل از تمرین ، من از هر بازیکنی بخاطر سخت کوشی و بازی هایشان تشکر می کنم .در مقابل گلگهر ، روز خوبی بود این برای ما بد است و ما خوش شانس هستیم ، در غیر این صورت از دست نمی دهیم. من از همه بازیکنان بخاطر تلاشهایشان تشکر می کنم. “ما روی مسائل فنی کار کردیم ، اما بهتر و بهتر از بازی های قبلی بازی کردیم.”

عزل و عدم ترک میدان

استقلال پس از از سرگیری یک مسابقه لیگ برتر در جریان شیوع ویروس کرونا ، در یک بازی مهم ، به فولاد خوزستان باخت. مجیدی برای اعتراض به اخراج علی کریمی توسط داور به میدان آمد و به گفته سید مهدی سیدعلی ، او گفت عواملی که منجر به اخراج وی شده است. سرمربی استقلال با ابراز بدترین عکس العمل ابراز کرد و از ترک زمین ، خودداری کرد و از تمایل کادر فنی تیم خود و تماشاگران مسابقه برای ترک زمین رضایت داشت.

سید مهدی سیدعلی فرهاد مجیدی فولاد خوزستان استقلال

ویلای امیردشت!

روز بعد از مسابقه ، او به شدت در اینستاگرام واکنش نشان داد و حتی با وجود اینکه کد را با کد نوشت ، مشخص بود که منظور او از داور و جواد نکونام ، سرمربی فولاد است. مجیدی در یادداشتی نوشت: “ویلای امیرشتشت …! کار در شهرداری با کمک خانواده …! مدرس تحصیلی رایگان فوتبال …! شناسه ویزای اسپانیا …! شام و ناهار در رستوران Tehransar .. من تنها هستم ، اما هرگز در مقابل بی عدالتی سکوت نکرده ام. “مردم به زودی حقیقت را خواهند فهمید.”

فرهاد مجیدی |

سهمیه خود را تقاضا کنید و در جام حذفی پیروز شوید

واکنش بعدی مجیدی به دست آوردن استقلال از سایپا بود. در جایی که تیم وی نیز شانس خیلی کمی برای برنده شدن بر روی کاغذ دارد و با کسب مقام پنجم باید تلاش کنند حداقل در رده سوم باقی بمانند. سرمربی استقلال پس از ناکامی از صحبت با خبرنگاران خودداری کرد و در پاسخ به این عدم موفقیت ، همه کسانی را که در اینستاگرام دنبال کرده بود ، ردیابی کرد. وی روز بعد از مسابقه در مصاحبه با باشگاه استقلال گفت: “فکر می کنم صحبت کردن اثر خود را از دست داده است و در این فضا حداقل باید کمتر صحبت کنید تا احساس راحتی در مکالمه داشته باشید.” . “من سهمیه ، جام و تبلیغات به آسیا می گیرم.”

اظهارات مربی استقلال نتوانست رفتار او را توجیه کند. ادعاهایی که مستقیماً علیه وزیر ورزش و فوتبال مطرح شده ، اتهامات غیرمستقیم علیه داوران بین فولاد و جواد نکونام و واکنش همه کسانی که وی را در اینستاگرام دنبال کردند ، حاکی از این است که سرمربی استقلال نتوانسته تیمش را آرام کند. وقتی او بعد از اخراج تیمش عمل کرد ، داور مجبور به متوقف شدن شد و حاضر به ترک زمین نشد که این امر تأثیر مثبتی بر شاگردانش نداشته است.

مجیدی برای اثبات خودش

مجیدی مدعی شد که تیمش سهمیه دریافت می کند ، در جام حذفی پیروز می شود و به لیگ قهرمانان آسیا می رود. او باید به خاطر داشته باشد که تیمش مصدومیت زیادی متحمل شده و رقبای وی تسلیم نمی شوند. اگر مربی مشهور استقلال نمی خواهد گذشته خود را با هواداران از دست بدهد ، باید وعده خود را حفظ كند وگرنه فرصت پرتاب شعارها باریك است ، گویی كه فرم او قرار است بدون حضور در استادیوم برگزار شود. مخاطب تغییر خواهد کرد و موجی از تظاهرات در فضای مجازی دیده می شود.

توافق اجبار مجیدی با سعادتمند

فرهاد مجیدی در اینستاگرام خود هنگام انتشار شایعاتی درباره ورود احمد سعادتمند نوشت: “استقلال به مدیران توانا تر و پول پردازی بیش از گذشته احتیاج دارد ، نه مدیران بدون حمایت اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده های دروغین.” چندی پیش بود که مجیدی از سعادتمند بازدید نکرد و سرانجام او را در مجموعه ورزشی Enqelab ملاقات کرد.پس از اینکه سرمربی استقلال نتوانست تصمیم خوبی کسب کند ، در آخرین بیانیه خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما رابطه خوبی با آقای سعادتمند ندارید ، گفت: همه بدانید که روابط تیم و مدیریت جدید به خوبی آغاز نمی شود. انتقاداتی وجود داشته است ، اما با گذشت زمان ، این تغییر کرده است ، و ما با سرمربی ملاقات می کنیم که عاشق شغلش باشد ، زمان زیادی را صرف استقلال می کند و تلاش می کند روز را بهتر کند. “بین من و آقای سعادتمند رابطه حرفه ای خوبی وجود دارد.” هنوز مشخص است که آیا این رابطه خوب دوام خواهد داشت یا مختل می شود.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا