ورزشی

تمجید آرسن ونگر از مربیان ایرانی

                                                                                                                                                                                                            آرسن ونگر از مربی ایران تمجید کرد

طبق گزارش ها شفاف؛ آرسن ونگر ، رئیس توسعه جهانی فوتبال در وبینار بهبود دانش ، گفت: “ایران کشوری بزرگ با استعداد زیاد است و همانطور که دبیرکل نشان داده است ، شما مربیان خوبی در ایران دارید که نیاز به ادامه آموزش و توسعه مداوم دارند.” فدراسیون فوتبال. ما در فیفا مسئول افزایش پتانسیل این کشورها هستیم و هدف ما کمک به فدراسیون در این زمینه است.

وی ادامه داد: ما در حال آماده سازی دوره های ساخت و ساز برای چندین کشور از جمله ایران هستیم. به طور طبیعی ، ما نیازهای شما را تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل می کنیم و آنها را با برنامه ریزی در اختیار شما قرار می دهیم.

ونگر در پاسخ به سوالی درباره فلسفه مربیگری در مورد بازیکنان گفت: “مطمئناً مربیان باید بازیکنان را جذب کنند و برای پیشرفت آنها تلاش کنند. البته شناخت فرهنگ بازیکنان بسیار مهم است. برای موفقیت. ستون اول بهبود مستمر دانش ، ستون دوم بهبود مهارت های انتقال و ستون سوم رهبر و روشی است که منجر به موفقیت تیم می شود. من همیشه می گویم مربی ابتدا باید توانایی گوش دادن ما را بهبود بخشد و شنونده خوبی باشد. هنگامی که من کار خود را به عنوان یک حرفه ای در فرانسه در سال 1996 شروع کردم ، برخی از اصول را برای خودم تعیین کردم. اولین کیفیت آموزش تیمی ، و سپس استفاده از متخصصان و البته حفظ نظم بود. این یک مشکل بسیار مهم در تیم

دکمه بازگشت به بالا