ورزشی

تمهیدات جدید رونالدو برای رسیدن به رکورد علی دایی

تیم ملی پرتغال چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آلیانز به مصاف آذربایجان می رود و از روز دوشنبه بازیکنان پرتغال در اردوی باشگاه یوونتوس تمرین می کنند. تیم ملی پرتغال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مقررات خاص در برخی مناطق مجبور شد مقدماتی جام جهانی را به ایتالیا منتقل کند. توتو اسپورت ادعا کرد که رونالدو برای اطمینان از حضور خود در تیم ملی ، فدراسیون فوتبال پرتغال را برای برگزاری بازی تیمی در تورین تحت فشار قرار داده است.

تدارکات جدید رونالدو برای رسیدن به رکورد علی دایی

در هفته های اخیر ، کریستیانو رونالدو در حال مذاکره با مدیران یوونتوس برای اختصاص یک مرکز تمرین و زمین به تیم ملی پرتغال بوده است و به نظر می رسد او سرانجام به هدف خود رسیده است. در واقع ، در این دوره ، رونالدو میزبان هموطنان خود خواهد بود و بازیکنان تیم ملی پرتغال در هتلی در کنار مرکز آموزش اقامت خواهند داشت.

بازیکنان تیم ملی آذربایجان همچنین تمرینات خود را در اردوگاه وینووو ، دیگر اردوی ورزشی یوونتوس ، که معمولاً تیم های زنان و جوانان در آنجا تمرین می کنند ، ادامه دادند. کریستیانو رونالدو می خواهد بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال باشد و نمی خواهد حتی یک مسابقه تیم ملی پرتغال را برای رسیدن به این هدف از دست بدهد. تیم ملی پرتغال به زودی سه بازی مقابل آذربایجان ، صربستان و لوکزامبورگ خواهد داشت و رونالدو شانس زیادی برای کاهش اختلاف 9 گل خود با علی دایی دارد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا