ورزشی

تنها اشتباهات فردی می‌تواند مانع از قهرمانی کبدی ایران در هانگژو شود

اورسجی: تنها اشتباهات فردی می‌تواند مانع از قهرمانی کبدی ایران در هانگژو شود

رییس فدراسیون کبدی معتقد است تیم مردان اگر اشتباه فردی نداشته باشد می‌تواند قهرمانی بازی‌های آسیایی را تکرار کند.

عباس اورسجی در نشست خبری خود پیش از بازی های آسیایی اظهار داشت: کبدی چندین دوره در بازی‌های آسیایی حضور داشته است. ما در قطر چهارم شدیم در گوانژو به رتبه سوم دست پیدا کردیم. سپس در اینچئون دوم شدیم و در نهایت در جاکارتا شاهکار کردیم و در دو بخش صاحب مدال طلا شدیم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی را آغاز کردیم و ۱۴ مرحله اردو تا به امروز در هر دو بخش داشته‌ایم و برای بانوان یک اردوی هشت روزه در هند داشتیم و برای مردان هم اردوی تدارکاتی با پاکستان را برگزار کردیم. مسابقات قهرمانی آسیا هم که اخیرا در کره جنوبی برگزار شد و تیم در این مسابقات محک جدی خورد. البته در قهرمانی آسیا ترکیب کامل را در اختیار نداشتیم ولی قطعا در هانگژو با نفرات کامل حضور پیدا می کنیم.

رییس فدراسیون کبدی درباره شانس تکرار مدال طلای تیم ملی تصریح کرد: تیم آقایان در حال حاضر در کیش است و امیدواریم با دعای خیر مردم یکبار دیگر قهرمان شویم هرچند که قدرت هندی‌ها بخاطر تعدد بازیکنی که دارند با ما اصلا قابل مقایسه نیست. حس می کنم در بخش مردان دغدغه ای برای صعود به فینال نداریم ولی در بخش بانوان شرایط متفاوت است.

اورسجی افزود: در بانوان تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند اما مدام به بازیکنان می‌گوییم هر بازی حکم فینال را دارد و باید تلاش کرد. حضور در فینال دور از ذهن نیست اما اصلا کار ساده و کوچکی نخواهد بود. اینکه راحت از شکست برخی تیم ها مانند پاکستان صحبت می‌کنیم به این معنی نیست که آنها ضعیف شدند بلکه این ما هستیم که با یک برنامه ریزی مناسب خودمان را بالا کشیدیم.

وی در پایان گفت: تیم با قدرتی داریم و به طلا امیدواریم شاید تنها چیزی که باعث شود نتوانیم به مدال طلا دست پیدا کنیم اشتباهات فردی باشد. ما خودمان را در این چند سال به هندوستان که رقیب اصلی ماست نزدیک کردیم. از این بابت نگرانی نیست چون تیم آماده‌ای داریم ولی همانطور که گفتم ممکن است اشتباهات فردی باعث شود یک تیم نتواند به نتیجه مطلوبش دست پیدا کند.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا