ورزشی

توتی: انتظار نداشتم دروسی به این خوبی نتیجه بگیرد

اسطوره رمی‌ها به تمجید از عملکرد دانیله دروسی در این تیم پرداخت.

به گزارش اخبار ورزشی، دانیله دروسی در ۶۱۶ بازی برای رم به میدان رفت و ۶۳ بار هم برای این تیم در همه رقابت‌ها گلزنی کرد. او دومین بازیکن رم از نظر بیشترین تعداد بازی است و جایگاه ویژه‌ای بین هواداران این تیم دارد. او دو بار در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ با رم قهرمان جام حذفی ایتالیا شد و سال ۲۰۰۷ قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را هم به دست آورد و در میانه‌های فصل جانشین ژوزه مورینیو در رم شد و توانست با این تیم خوب عمل کند.  

به گزارش سایت romapress، دروسی پس از آویختن کفش‌هایش به عنوان مربی به تیم ملی ایتالیا پیوست و سال ۲۰۲۱ با آتزوری قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را جشن گرفت. او در کنار جان‌لوکا ویالی فقید یکی از اعضای کادر فنی روبروتو مانچینی بود. دروسی پس از تیم ملی ایتالیا، راهی تیم اسپال شد و هدایت این تیم را فصل گذشته در سری B بر عهده داشت.

فرانچسکو توتی در ارزیابی از عملکرد دروسی گفت: انتظار نداشتم دروسی فوراً به این خوبی عمل کند اما امیدوارم این کار را ادامه دهد.  او ثابت کرد که مربی بزرگی است و من مانند همه هواداران جالوروسی، امیدوارم او در این سطح ادامه دهد. حضور در رم کار دشواری است و او ارزش خود را در بازیهای اخیر نشان داده است.

توتی درباره لورنزو پلگرینی نیز افزود: بعد از دروسی، پیدا کردن کاپیتان دیگری مثل او دشوار بود، قبلاً گفته بودم که لورنزو کاپیتان واقعی و اصیلی برای رم است. اکنون او از نظر بدنی نیز خوب است و می‌تواند هر کاری که تیم به او نیاز دارد را انجام دهد.

رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف میلان خواهد رفت. به گفته فرانچسکو توتی، بازیکنان رم نباید از حریفان خود هراسی داشته باشند. توتی در پایان گفت: در رقابت‌های اروپایی هرچه جلوتر می‌روید، کار سخت‌تر می‌شود و حریفان بهتر می‌شوند. میلان بد نیست اما فکر نمی‌کنم رم از آنها ترسی داشته باشد و فکر کنم توان شکست دادن میلان را در این مرحله داریم.

دیدار رفت رم و میلان ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ و بازی برگشت یک هفته بعد برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا