ورزشی

توجه ویژه و قابل تحسین مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه به ورزشکاران/ امیدهای قهرمانان برای افتخارآفرینی مجدد در میادین بین‌المللی بیشتر از قبل شد

به گزارش اخبار ورزشی ؛ سال اول دولت سیزدهم را شاید بتوان مهم ترین سال سید ابراهیم رئیسی و کابینه اش دانست. مردم می خواهند بدانند که مسئولان برای بهبود وضعیت، دولت و اینکه هیأت وزیران در وزارتخانه های مربوطه چه اقدامی انجام خواهد داد. در حال حاضر بد نیست که همزمان با هفته های تربیت بدنی و رویدادهای مهم بین المللی قدم هایی در این زمینه برداشته می شود. ورزش و جوانان در اولین ماههای دولت سیزدهم ، با توجه به بازیهای آسیایی آینده و مسابقات هانگژو جام جهانی فوتبال سال مهمی برای جامعه ورزش محسوب می شود.

قدرت دولت جدید همزمان با پایان کاروان ورزشی ایران در سی و دومین المپیک توکیو ، کاروان ورزشی کشورمان پس از یک سال تعویق مسابقات المپیک به دلیل شیوع کرونا ، وی با کسب 7 مدال (3 طلا ، 2 نقره و 2 برنز) توانست کار خود را در بازی به پایان برساند و در رتبه 27 این رقابت ها قرار گرفت. نتیجه ای که نسبت به دوره قبل افزایشی نداشت، به دلیل روزهای سختی که این ورزش به دلیل تهدیدها و تاخیرها پشت سر گذاشت، مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

1400062714502945823613794

در پی قهرمانی این ورزشکار در مسابقات بین المللی اخیر، قهرمان کاروان ورزشی شد جمهوری اسلامی ایران آنها در 27 شهریور در المپیک و پارالمپیک توکیو با آیت الله خامنه ای دیدار کردند. البته جلسات به عنوان یک سنت قدیمی در هر دوره برگزار می شود.

“رئیس انقلاب در این دیدار با اشاره به قهرمانی ورزشکاران با وجود برخی محدودیت ها، گفتند: در حالی که این محدودیت ها، پرچم های بلند ملی و سکوهای جهانی فتح می شود، نشان از عزم و اراده قوی و این عزم، اراده و قهرمانی است. در ورزش.» اما همچنین در علم، فناوری، هنر و ادبیات همچنین یکی از وظایف مهم افسران این است که این احترام را صادقانه نشان دهند. “

169124647

پس از این دیدار ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی وی در هفتمین سفر خود به شیراز ، دیداری دوستانه با قهرمانان ورزش منطقه برگزار کرد که بخشی از موضوعات مورد بحث در این دیدار توسط رئیس جمهور اهمیت ورزش ، هم در بعد قهرمانی و هم در سطح جامعه ، و وظیفه سنگینی که دولت برای حمایت ، هدایت و نظارت بر عهده دارد تأکید شد.

3287172

آخرین دیدار صادقانه جامعه ورزشی با مقامات در روزهای اخیر آغاز شد ، زمانی که گروهی از مدال آوران بازی های المپیک و پارالمپیک در روز ملی تربیت بدنی شرکت کردند. قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سرپرست تیم دیدار کرد.

بی شک ورزش به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش در زندگی جامعه همواره به عنوان یکی از اولویت های کاری دولت مطرح بوده است. اکنون با روی کار آمدن دولت جدید و تشکیل کابینه خانواده ورزش در انتظار ظواهر و اقدامات م effectiveثر است که مطمئناً با نگاهی به اقدامات و جلسات اخیر می توان آن را پیام مهمی برای جامعه ورزش دانست. پیامی که اطمینان کامل از تحقق حداکثر وعده ها در این زمینه را منتقل می کند.

انتهای پیام / 4

دکمه بازگشت به بالا