ورزشی

توضیحات مدیر سابق استقلال درباره ادعاهای علیه وینفرد شفر



به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اکبر عباسی ملکی عضو سابق هیئت مدیره استقلال که این پست را با حضور علیرز منصوریان و وینفرد شفر در استقلال برگزار کرده و مرزهای زیادی را ایجاد کرده است ، با وجود فاصله گرفتن از این باشگاه ، هنوز درباره مدیریت این باشگاه صحبت می کند. در آخرین مصاحبه خود با اخبار ورزشی ، ملکی در روزهای حضور خود و البته شایعات مربوط به وینفرد شفر در مورد وضعیت استقلال اظهارات مهمی کرد.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: “درآمد مدیریتی در استقلال واقعاً یک فاجعه است. این تغییرات مدیریتی یک فاجعه محسوب می شوند زیرا باعث اختلال در عملیات و تضعیف ساختار می شود.”
فکر می کنم همه می دانند چه اتفاقی در استقلال رخ داده و این باشگاه چند مشکل مالی دارد ، بنابراین اگر کسی بتواند کاری انجام دهد ، حتی اگر می داند که نمی تواند ، در استقلال اشتباه است. باز هم من از تمدید قرارداد شفر دفاع خواهم کرد. این مربی تیم ما را در شرایط نامناسب تحویل داد و موفق شد به مقام دوم جدول برسد و البته قهرمانی حذف. در مورد قرارداد دو ساله ، ما باید مراقب باشیم كه یك طرف معامله شفر بود ، او ممكن است موافقت كند كه برای یك قرارداد یكساله اقدام كند. در حالی که من با شفر به عنوان عضو هیئت مدیره کار کردم ، هرگز او را به عنوان واسطه ندیدم ، چنین اتفاقاتی در دوره مدیرعامل رضا افتخاری رخ نداد. بگذارید واضح باشم: منظور من از کد یا استقلال نیست ، منظورم بی تفاوتی کلی سرمربی است.

ملکی همچنین ادامه داد: من هنوز معتقدم رضا افتخاری سرمربی خالص بود و کوچکترین مصدومیتی مرتکب نشد. استقلال در حال حاضر جوانان بسیار خوبی دارد و به کادر فنی فنی خوبی نیاز دارد تا این بچه ها بتوانند به درستی آموزش ببینند و حاشیه ها را از تیم دور نگه دارند.

عضو سابق هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت فعلی باشگاه و آینده تیم گفت: “امیدوارم فرهاد مجیدی بتواند کاری از این دست انجام دهد. امیر قلعه نویی که معتبرترین مربی لیگ برتر ما است ، روزی کار خود را آغاز کرد و برای رسیدن به فرهاد مجیدی روزی امیر قلعه نویی خواهد شد در روزهای گذشته ، علیرضا منصوریان درگذشت پدر عزیزش را عزادار کرد و من برای او تسلیت می گویم. قبلاً هم گفته ام و باز هم خواهم گفت كه من مشكلی با منصوریان ندارم و معتقدم او می تواند روزی با تلاش های خود دوباره سرمربی استقلال شود.

43257


تمام مقالات سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا