ورزشی

توضیح سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری جام باشگاه‌های جهان

جایزه دلاری برای کشتی گیران برتر

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان تا قبل از پایان سال از سوی فدراسیون است.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی آنا، درباره برگزاری مسابقات باشگاه جم جهان گفت: تمام تلاش فدراسیون برای برگزاری این مسابقات است؛ البته قرار بود با کمک رئیس سازمان لیگ در همین موضوع با حامیان مالی جلسه ای داشته باشیم که متاسفانه یکی از نزدیکان وی فوت کرد و این جلسه به اوایل هفته آینده موکول شد.

وی تاکید کرد: فدراسیون به دنبال برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی تا قبل از پایان سال است. حتی با وجود نوسانات ارزی برای این مسابقات جوایز دلاری در نظر گرفته می شود. قرار است در جلسه با حامیان مالی این مسابقات در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات و جوایز صحبت کنیم و پس از تایید نهایی فدراسیون جزئیات این مسابقات به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات خاطرنشان کرد: آنچه مورد توجه قرار می گیرد این است که در کشتی حاشیه ای این مسابقات با حضور چهار تیم خارجی و دو تیم داخلی و در رشته آزاد برگزار می شود. کشتی فرنگی نیز با حضور سه تیم داخلی و سه تیم خارجی به رقابت می پردازند، اما باید با اسپانسرهای این مسابقات نیز صحبت کنیم تا میزان حمایت آنها مشخص شود، اما برگزاری این مسابقات برای فدراسیون بسیار مهم است و تلاش خواهیم کرد. تا قبل از پایان سال سازماندهی شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا