ورزشی

توقف شاگردان ساپینتو به سود مدعیان/ نساجی ترمز استقلال را کشید

نساجی مازندران یک- استقلال تهران یک

توقف شاگردان ساپینتو به سود مدعیان/ نساجی ترمز استقلال را کشید

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل نساجی مازندران به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند و بیست و یکمین دیدار خود را در لیگ برتر برگزار کردند و دو تیم به تساوی یک- یک رضایت دادند تا امتیازات به سود سپاهان و پرسپولیس تقسیم شود.

شاگردان ریکاردو ساپینتو از همان ابتدای بازی حملات خود روی دروازه میزبان شمالی را آغاز و موقعیت هایی را هم روی دروازه ایجاد کردند اما توپ های آنها به تور نرسید. استقلالی ها در دقایق ابتدایی بازی دو بار توپ را به تیر دروازه نساجی زدند و موقعیت های دیگری هم برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. این روند تا دقیقه 30 ادامه داشت و استقلال تیم برتر بود تا این که میزبان از لاک دفاعی خارج شد و چند موقعیت روی دروازه تیم تهرانی ایجاد کرد اما آنها هم ثمری نداشتند.

در دقیقه 34 آرش رضاوند با شوتی تماشایی از کنج محوطه جریمه دروازه علیرضا حقیقی را نشانه رفت که توپ او با فاصله بسیار نزدیکی از روی تیر افقی دروازه به بیرون رفت تا یکی دیگر از موقعیت های میهمان از دست برود. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

شروع نیمه دوم برای آبی ها با یک توپ بادآورده ناشی از اشتباه مدافع نساجی همراه بود که شوت مهدی قایدی را علیرضا حقیقی دفع کرد. در دقیقه 52 روی توپ گیری آرش رضاوند در زمین حریف و ارسال پاس در عمق این بازیکن برای ارسلان مطهری، دروازه نساجی با ضربه آرام مطهری باز شد تا تیم تهرانی یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. با این که استقلال تیم برتر میدان در نیمه دوم بود اما نساجی در دقیقه 69 با ضربه ای تماشایی دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد. در این دقیقه روزبه چشمی پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شد و این ضربه ایستگاهی را ایوب کلانتری با شوتی تماشایی و زیبا به گل تساوی تبدیل کرد.

با مساوی شدن کار، ساپینتو که در این دیدار هم از جایگاه ویژه تیمش را هدایت می کرد در دقیقه 75 دستور به انجام سه تعویض داد تا رمضانی، شهباززاده و جلالی به ترکیب اضافه شوند و شرایط را برای رسیدن به پیروزی فراهم کنند. در دقایق پایانی استقلال برای رسیدن به گل برتری بازی تهاجمی تری را در دستور کار قرار داد تا بتواند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

در دقیقه 84 سجاد شهباززاده که دقایقی قبل به میدان آمده بود یکی از بهترین موقعیت های استقلال را به بیرون زد. توپ ارسالی محمد محبی از جناح راست محوطه جریمه در موقعیتی عالی به شهباززاده رسید اما ضربه کم دقت این بازیکن از کنار تیر عمودی به بیرون رفت. استقلال با این تساوی دو امتیاز از پرسپولیس در صدر عقب افتاد و 40 امتیازی شد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا