ورزشی

توقف پرسپولیس مقابل ذوبی‌ها/ شاگردان گل‌محمدی غافلگیر شدند

به گزارش اخبار ورزشی؛ در جریان مسابقه به تعویق افتاده در هفته ششم لیگ برتر ، تیم فوتبال پرسپولیس در تهران از ساعت 15:00 در ورزشگاه آزادی میزبان زووا اصفهان بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک برای توزیع امتیاز به پایان رسید.

15 دقیقه ابتدایی مسابقه با بازی پرسپولیس همراه بود و یحیی گل محمدی شاگرد با برنامه ریزی حمله سعی داشت در دقیقه اول به گل برسد. در دقیقه 17 مسابقه با یک ضربه کرنر توسط احمد نوراللهی توپ به سمت دروازه ذوبان ارسال شد و شهاب گردان نتوانست توپ را دفع کند و سپس توپ به امید عالیشاه رسید تا این بازیکن با پای چپ گل اول تیمش را به ثمر برساند. فرستادن. در دقیقه 18 سیامک نعمتی با یک حرکت از سمت راست با یک پاس به پشت موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد اما پاس خود را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 34 عالیشاه با یک حرکت از سمت راست موقعیت مهمی را برای مهدی عبدی ایجاد کرد و توپ را به سمت دروازه ذوبان فرستاد اما ضربه سر این بازیکن به اوت رفت. در دقیقه 36 مهرداد قنبری اجازه نداد توپ با دست پاس شود. با واکنش گرادان توپ به کرنر رفت. تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد.

44

در ابتدای نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی برای تعادل گل حمله ای را در دستور کار قرار دادند و در همان دقیقه اول برای باز شدن دروازه سفید به آستانه رفتند اما عدم دقت بازیکنان اجازه نداد نتیجه بازی تغییر کند. گل محمدی پس از فشار ذوبان روی دروازه پرسپولیس و گرفتن میانه میدان از تیم سرخپوشان ، با فرستادن آرمان رمضانی به جای مهدی عبدی به میدان سعی در حرکت جدیدی در خط حمله تیمش داشت اما این تاکتیک باعث تسکین تیمش نشد. .

در 10 دقیقه گذشته پرسپولیس سعی کرد از توپ خود در برابر تنها گل محافظت کند تا سه امتیاز این بازی را بدست آورد و در مقابل زروب با کنترل وسط زمین سعی در نزدیک شدن به دروازه تیم میزبان داشت که در خط حمله چندان قدرتمند نبود. او نمی توانست در سفید را تهدید جدی کند. در دقیقه 88 مسابقه به دلیل اشتباه بازیکن ذوبومب روی حامد لک که بازیکن میزبان به دلیل پرتاب پا به سمت دروازه بان سرخپوشان به او اشاره کرد ، درگیری کوتاهی بین بازیکنان تیم دوم رخ داد.

در حالی که افسر چهارم خود را برای اعلام وقت اضافه آماده می کرد ، سفید با یک غافلگیری گل تساوی را به ثمر رساند. در این صحنه ، میلاد جهانی با قرارگیری مناسب در فضای خالی محوطه جریمه پرسپولیس ، پاس خوب به روی دروازه حامد لک ارسال کرد. پرسپولیس با از دست دادن دو امتیاز مهم در این دیدار میزبان نتوانست فاصله خود را با تیم برتر در موقعیت کم کند. سرخپوشان با این تساوی 10 امتیاز و ذوبی 6 امتیاز کسب کردند.

داور: بیژن حیدری

کارت زرد: سعید آقایی ، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس – میلاد جهانی ، مهرداد قنبری ، ابراهیم تقی پور (مربی) ، عبدالله حسینی و فرشاد محمدی آنلاین از زوبانا

کارت قرمز: سعید آقایی (89) از پرسپولیس و عبدالله حسینی (89) از ذوبان

ترکیب تخت جمشید: حامد لک ، محمد حسین کنعانی زادگان ، سید جلال حسینی ، سعید آقایی ، سیامک نعمتی ، کمال کامیابی نیا (70-میلاد سرلک) ، احمد نوراللهی ، امید عالیشاه (70-مهدی مهدیخانی) ، احسان پهلوان ، وحید امیری و مهدی عبدی (60-) آرمانی)).

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب آهن: شهاب گردان ، وحید محمدزاده ، سید عبدالله حسینی ، قاسم حدادی فر (54-عرفان پورآفراز) ، علی دشتی ، میلاد جهانی ، مهرداد قنبری ، ابوالفضل عکاشه (54-حسین شنانی) ، دانیل مومنی (73-ایوان مارکوویچ) ، فرشاد محمدی .

سرمربی: رحمان رضایی

دکمه بازگشت به بالا