ورزشی

تولید قطعه پیش‌ساخته مقاوم بتن‌ در برابر خوردگی

حسین بهشتی‌نژاد در حاشیه گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «عصر امید» در مصلای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار داشت: تیمی که در حوزه بتن‌های مقاوم در برابر خوردگی کار می‌کند.

وی با بیان اینکه در مسیر فعالیت خود از یک چرخه کامل بهره می‌بریم، اضافه می‌کند: با تولید مواد اولیه مقاوم در برابر خوردگی که آن را به یک ماده مقاوم تبدیل می‌کند، کار را آغاز کرده‌ و تا مرحله نهایی می‌کند. اگر می خواهید یک مبلمان در قفسه های قفسه بسازید، باید هزینه آن را بپردازید.

شرکت سازنده دهر آروین ناب که زیرنظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند فعالیت می‌کند، با بیان اینکه پایه شبکه‌های آسیب پذیر هستند، عنوان کرد: با استفاده از قطعات پیش‌ساخته پایه شبکه‌های تولیدی را می‌کنیم.


راستی:

برنامه ای بسازید که بتوانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید!

انعقاد ۱۰ قرارداد پژوهشی دانشگاه آزاد خراسان شمالی در عصر امید

شکرگزاری، تخصص و تخصص ویژه و حرفه ای

تاییدیه وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا


بهشتی‌نژاد یادآور شد: در حوزه دوم خدمات دانش‌محور را فعال‌سازی کرده‌اند که به‌طور مستقیم به موضوع ضربه‌های مونیتورینگ، پایش سازه‌های آسیب دیده و پایش سازه‌هایی که در شرایط آسیب‌پذیری می‌رسند، می‌توانند در نهایت به آن‌ها منتقل شوند.

: بتن است که به‌منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت فشاری بتن در بتن می‌شود و این ماده بر پایه مواد معدنی بوده است که مواد معدنی آن مختص خراسان جنوبی و اطراف نهبندان است.

شرکت سازنده دهر آروین ناب توضیح داد: قطعات پیش‌ساخته بتنی هم یکی از فعالیت‌های جانبی این است و کاربرد محصولات ما باعث ایجاد یک بتن توانمند می‌شود و سازه‌های مفید بتن را به‌خصوص در مناطق دریایی و مناطق خورشیدی افزایش می‌دهد.

و تعداد آنها بیست ذراع و عرض خانه پنج ذراع بود.

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی تجهیزات، محصولات، فعالیت‌ها و فعالیت‌های حوزه‌ای و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه درمان برای ایجاد نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای دانشجویان در چهلمین سالگرد راهاندازی. این شهر اقوام و زمین و دریا و دریا و درختان صحرا است.

//

دکمه بازگشت به بالا