ورزشی

توپ طلا نه، به فکر بردن جام جهانی هستم

جورجینیو، هافبک چلسی، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با توماس توخل و یورو 2020 با ایتالیا، از احترام باشگاه و کشورش برخوردار شد و دهمین بازیکنی شد که در یک سال دو بار باشگاه را برد. و به سطح ملی برسند. عملکرد او در هر دو رقابت، عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را در ماه آگوست به ارمغان آورد.

برای اولین بار در 11 سال گذشته، سه نفر برتر جوایز منحصراً از هافبک ها تشکیل می شوند.

با جام جهانی 2022 قطر، جورجینیو قهرمانی در این تورنمنت را یک رویای مادام العمر توصیف کرد، اما مطمئن نبود که چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد. جورجینیو در پاسخ به سوالاتی در مورد جایزه فردی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: راستش من نمی‌دانم چه کسی برنده توپ طلا شد و مطمئن نیستم. رویای من قهرمانی در جام جهانی است. هرگز تصور نمی کردم تا این حد پیش بروم، اما آرزو کردم و کاری که انجام دادم این بود که به دنبال رویایم بروم، اکنون از آن عبور می کنم و به آن افتخار می کنم.

وقتی از جورجینیو در مورد عملکرد باشگاهش سوال شد، پاسخ داد: “ما در مسیر درستی هستیم، سخت کار می کنیم و باید ادامه دهیم.” هرچه بیشتر با هم کار کنید، کارهایی را که باید انجام دهید بیشتر می‌فهمید، گام‌های جدیدی را یاد می‌گیرید و ذهنیت برنده ایجاد می‌کنید. همه اینها به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود به عنوان یک تیم رشد کنید و این همان چیزی است که در چلسی اتفاق افتاد.

دکمه بازگشت به بالا