ورزشی

تکرار یک اتفاق در اصفهان برای پرسپولیس در غیاب برانکو و گل‌محمدی!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، درآبان ماه ۱۳۹۴، پرسپولیس در حالی برای بازی با ذوب‌آهن اصفهان  در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی دراصفهان در غیاب سوشا مکانی دروازه بان اول خود در شرایطی به میدان رفت که ایمان صادقی وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را برعهده داشت.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که صادقی در آن مسابقه در دقیقه ۲۳ با اشتباه عجیب داوری با کارت قرمز از میدان اخراج شد و مرتضی قدیمی‌پور به عنوان گلر سوم و کم تجربه پرسپولیس جای او را گرفت. این بازی در ۹۰ دقیقه به تساوی انجامید تا کار به وقت‌های اضافه بکشد و در ۳۰ دقیقه وقت‌های تلف شده بود که قدیمی‌پور روی دو اشتباه دروازه خود را باز شده دید تا سرخپوشان حذف تلخی از جام حذفی داشته باشند. سرمربی پرسپولیس در آن مقطع برانکو بود و یحیی گل‌محمدی هم هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت.

این بار هم برای پرسپولیس خاطره غیبت گلر اول در اصفهان برابر ذوب‌آهن به شکل مشابهی تکرار شد و پرسپولیس که علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان شماره یک خود در اختیار ندارد؛ این بار هم  قرار است در یک بازی حساس با ذوب‌آهن به دروازه‌بان جوان خود که حتی یک بازی هم در لیگ برتر نداشته، اعتماد کند و از امیر رضا رفیعی برای حضور در قفس توری‌اش برابر ذوب‌آهن استفاده کند.

پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند رفیعی جوان اما با انگیزه در این دیدار خوش بدرخشد و بتواند از دروازه این تیم به نحواحسن بهره ببرد.

انتهای پیام/ 

دکمه بازگشت به بالا