ورزشی

تکلیف مجوز سه ماهه برای تکمیل مدارک باید روشن شود

به گزارش شفاف و به نقل از باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو درباره این دیدار گفت: در این جلسه ابتدا از جناب آقای آقا تهرانی ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس که توجه ویژه ای به این موضوع و بر اساس نظر مردم داشتند تشکر می کنیم. نگرانی های بسیاری در این زمینه احساس مسئولیت دارند به ویژه از ما دعوت شده است تا موضوع حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات قهرمانی آسیا را بررسی کنیم. همچنین آقایان راستینه، قاضی زاده هاشمی و فروردین که همیشه پیگیر هستند. این مسائل از نزدیک

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: آنچه مسلم است موضوع حذف دو باشگاه در کشور در کمیته اصلی فدراسیون فوتبال مطرح شده است و همکاران در مجلس نیز کاملا به این موضوع واقف هستند. ” این موضوع اکنون یک ادعای رایج است که چرا چنین اتفاقات تلخی رخ داده و همکاری لازم با باشگاه صورت نگرفته است. در مرحله بعد، پس از رد درخواست مجوز حرفه ای، کمیته استیناف مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال سه ماه به ما فرصت داد تا مدارک لازم را تهیه و آماده کنیم. کردها و استقلال و پرسپولیس مجوز لازم را می گیرند اما الان اعلام می کنند مجوزی که به ما داده شده کاملا باطل است و تکلیف این موضوع باید مشخص شود. باید توضیح داد که چرا فدراسیون فوتبال و این کمیته با استقلال و پرسپولیس این کار را کردند؟ اینکه چرا این دو تیم حذف شدند و سه ماه بعد از آن برای تکمیل مدارک مهلت دادند و اکنون مدارک تکمیل و قبل از موعد مقرر ارائه شده است، می گویند دادن این فرصت به هیچ وجه غیرقانونی و طبق ضوابط و مقررات است. .

آجورلو در پایان گفت: در این جلسه در کنار مسائل مربوط به پرونده های حرفه ای و حذف دو باشگاه به مشکلات فعلی باشگاه و مسائل سال های گذشته پرداختیم که علت این مشکل چیست؟ مسائل و مطالبات اصلی امروز ما که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار گرفت، درآمدهای مشروع و قانونی فوتبال از جمله حق پخش و محتوای محیطی و تبلیغات است، موضوعاتی که بین حقوق اساسی باشگاه و درآمد پایدار است و در صورت رفع این مشکل. در سالهای آینده افزایش خواهد یافت. امیدواریم با حمایت دولت و مجلس سرافراز، موانع و مشکلات پیش روی این دو باشگاه برطرف شود تا دیگر شاهد انبوه بدهی های گذشته و مشکلات سال های گذشته نباشیم.

دکمه بازگشت به بالا