اقتصادی

تیراندازی در کارخانه صنعتی در آمریکا؛ 2 کشته و 2 مجروح

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، رسانه ها گزارش دادند که تیراندازی در ایالات متحده ادامه دارد ، این بار در کارخانه ای در “آلاباما” در جنوب کشور ، در ساعات اولیه صبح سه شنبه به وقت محلی.

به گزارش رویترز ، در آنجا که به کارخانه چرخ آلاباما در آلاباما معروف شد ، دو نفر کشته و حداقل دو نفر زخمی شدند. در این حادثه ، مهاجم به همکاران خود در کارخانه مولر که شیرآلات اطفا fire حریق تولید می کند ، شلیک کرد و سپس با ماشین فرار کرد.

پلیس منطقه گفت که بعداً مظنون در 24 کیلومتری کارخانه دیده شده و قبل از رسیدن پلیس به خودش شلیک کرده است. پلیس از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این حادثه مشکوک امتناع ورزید و فقط گفت که وضعیت در منطقه آرام است.

به گزارش رویترز ، دو نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما از وضعیت جسمی آنها اطلاعی در دست نیست. پلیس تحقیقات بیشتر در این مورد را اعلام کرد.

اوایل صبح سه شنبه در شهر شیکاگو آمریکا تیراندازی مشابهی رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن چهار نفر شد. به گزارش آسوشیتدپرس ، این حادثه پس از مشاجره در خانه ای در شیکاگو در ساوت ساید رخ داد. پلیس منطقه گفت آنها چیز زیادی در مورد این حادثه نمی دانند و کسی را دستگیر نکرده اند. پلیس فقط اعلام کرد که وضعیت جسمی چهار مصدوم این حادثه ، سه مرد و یک زن مشخص نیست.

حمل رایگان اسلحه در ایالات متحده منجر به خشونت روزمره اسلحه در سراسر کشور می شود که برخی از آنها کشنده است ، اما لابی اسلحه در این کشور آنقدر قدرتمند است که کنگره آمریکا هیچ اقدامی برای محدود کردن حمل اسلحه نکرده است.

براساس مرکز بایگانی های خشونت با اسلحه ، از اول دسامبر سال 2020 ، بیش از 17،400 قتل و بیش از 36000 مورد زخمی شدن اسلحه در ایالات متحده ثبت شده است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا