ورزشی

تیروکمان ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ در بازی‌های آسیایی موفق می‌شویم

غلامرضا شعبانی‌بهار: تیروکمان ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ در بازی‌های آسیایی موفق می‌شویم

رئیس فدراسیون تیروکمان درباره این رشته صحبت کرد.

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در خصوص نشست مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این یک جلسه روتین است که هر ماه برگزار و مسائل مربوط به فدراسیونها، مسابقات و دیگر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد. محور اصلی این جلسه هم بازیهای آسیایی و بازیهای پارآسیایی هانگژو بود، رویداد مهمی که فرصت زیادی برای آماده سازی تیم‌ها نیست و باید با جذب سرمایه و برنامه‌ریزی درست و مشخص کار را شروع کنیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان درباره شرایط مالی این فدراسیون نیز گفت: ابتدای سال است و باید تکلیف واریزی بودجه هرچه سریعتر مشخص شود. ما سال گذشته را از نظر مالی مثل سایر فدراسیونها با سختی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم سال خوبی برای ورزش ایران باشد و بتوانیم با آسودگی مالی بهتری در رویدادهای پیش‌رو شرکت کنیم.

شعبانی بهار در پایان در خصوص برنامه‌ ریزی این فدراسیون برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو گفت: مشکلات مالی وجود دارد ولی مربیان ما مصمم هستند که با آمادگی کامل در بازیها شرکت کنند. بازیهای آسیایی کیفیت مطلوبی دارد و ما همیشه سعی‌مان بر این بوده که با تمام قدرت ظاهر شویم. حالا هم از این هدف‌مان دور نشدیم و تلاش خواهیم خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را در این بازیها به دست بیاوریم.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا