ورزشی

تی‌شرت مسی جنجال‌ساز شد/عکس – اخبار ورزشی

لیونل مسی بهترین فوتبالیست جهان است و همچنین فردی است که همیشه در زمینه مد و لباس خبرساز بوده است. او با تیپ های متفاوتی که در مراسم توپ طلا ظاهر شد توجه ها را به خود جلب کرد و بارها نشان داد که می تواند با لباس هایش توجه فوتبالدوستان را به خود جلب کند مانند پیراهنی که هنگام ورود به میامی برای حضور در تیم ملی آرژانتین به تن داشت. آرژانتین قرار است دو بازی دوستانه مقابل هندوراس و جامائیکا برگزار کند.

پیراهنی که برای اولین بار پوشید، سفید، آستین کوتاه، یقه گرد و برش معمولی است. از فرقة بنته‌ای نرم ساخته شده است با نقاشی اردک روی سینه اما این پیراهن به محض مشاهده روی بدنه مسی سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

در وب سایت رسمی لویی ویتون، این پیراهن «Ардк Жакард Интарсия» نام دارد و توسط یک سیاهپوست ژاپنی طراحی شده است. لباسی که مسی با آن ظاهر شد فوق العاده انحصاری است و بخشی از آن برای کلیک و خرید آن در سایت فعال نیست. پیامی وجود دارد که می گوید «برای اطلاعات با ما تماس بگیرید». یعنی در حال حاضر هیچ پیراهنی ندارند پس باید با فروشنده تماس بگیرند.

در پرتال استوک X، مرجع مرجازی انلاین براهن آن ترودون، قائت این پراهن ای ت شرت لوی ویتون است 1288 دیلار. پس از مشاهده مردی با آن پیراهن، سایت مذکور شاهد درآمد و درخواست های زیادی از فروشنده این پیراهن بود.

لیونل مسی

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا