تیم متفاوتی در ادامه لیگ خواهید دید

به گزارش شفاف، تراکتورسازی و ملوان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال یک به یک برابر هم قرار می گیرند. مهران برزگر مربی ملوان گفت: بازی بسیار سختی بود. از بازیکنانمان تشکر می کنم. دستورات تاکتیکی آقای زارع را انجام دادند. با وجود بازی های خوبی که هفته گذشته انجام دادیم و نتایجی که گرفتیم، امروز شرایط ایده آل بود. انشاالله روند پیشرفت ادامه داشته باشد و شاهد حضور بازیکنان مختلف در لیگ باشیم.

وی افزود: راه های ارتباطی بازیکنان تراکتورسازی را بخار کردیم و با آنالیز دقیق تراکتورسازی و بازی های مستقیم این تیم را کنترل کردیم. بازیکنان ما به ناچار به اعتماد به نفس خود خواهند رسید و بازیکنان در ادامه لیگ متفاوت عمل خواهند کرد. تراکتور تیم و مدعی خوبی است. ما برای تعطیلات برنامه داریم و مطمئن می شویم که عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

мерби Млуан др бех эн кех тейм безорги трактор موقعیت های زیادی داشت. موقعیت های زیادی در این بازی رخ داد. در اکثر بازی‌های ما، تیم مالک زمین است و عملکرد خوبی داریم. طراحی بازی برای هر مربی متفاوت است. سعی کردیم راه نفوذ تراکتور را ببندیم و به آن ضربه بزنیم. ملوان بعد از مدت ها به لیگ برتر بازگشت و از نظر نتیجه گیری هم فشار روحی روی بازیکنان جوان زیاد است. چگونه از تراکتور امتیاز بگیریم؟ ما خوشحال نیستیم اما توانستیم روند شکست های خود را متوقف کنیم.

برزگر عرض المردود تراکتور در آن بازی بیان کرد: ما از روی دوری رحت نذر می‌دهیم اما کمک داور در آن واحد نازرش را می‌دهد. باید به این دیدگاه احترام گذاشت ما حرفی برای گفتن نداریم. ما در بازی های گذشته خود شکست خوردیم. می بینید که اشتباهاتی گرفته شد که درست نبود، مثلا روی گل اول تراکتور. در کل، داور هم من باکی انسانهاست.

خروج از نسخه موبایل