ورزشی

تیم ملی والیبال جوانان راهی اسلوونی شد

زمان آمدن شاه فرا رسیده است

و پادشاه آشور به استقبال او رفت و گفت: این چه کاری است که کردی؟

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، اعضای تیم ملی جوانان ساعت پنج و سی دقیقه بامداد امروز (یکشنبه پنجم تیر) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دبی و سپس اسلوونی شدند تا ششمین اردوی خود را در این کشور برگزار کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران را برای حضور شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان 2022 آسیا آماده می‌کند که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال جاری در کشور بحرین برگزار می‌شود.

تمرینات توپی و بدنسازی بخشی از برنامه های این تیم در اردوی اسلوونی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا است که تا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

شا غلامرضا مومنی‌گردانمقدم در این اردوی برون مرزی علاوه بر هشت تمرین دوستان، قرار است مسابقه با تیم‌های زیر ملی ۲۰ سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر تیم دو دیدار) برگزار شود.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، ایلشن داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، یونس‌بازی‌کنندگان، پوریا حسین‌خان‌زاده، پوریا مبغری دعوت، پوریا حسین‌خان‌زاده، پوریا مبغری دعوت، این راه ملکوت آسمان است.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، پویا عزیزی (کمک مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، محسن سیاه‌دوش و سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، چالاک محمد رحیمی. (ماساژور) و عرفان مداح (فیزیوتراپ) تیم ملی والیبال جوانان در این اردو همراهی میند.

همچنین در پشتوانه‌سازی‌های حرفه‌ای و قدرتمند برای سال‌های آینده تیم ملی بزرگسالان با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از 16 تا 23 مرداد می‌شود، شرکت خواهد کرد.

نتایج جستجو //

دکمه بازگشت به بالا