ورزشی

تیم پیام به حذف از جدول مسابقات اعتراض دارد/ درحال بررسی هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، در مورد حضور پیام در مسابقات لیگ برتر والیبال ، اظهار داشت: تیم پیام آمادگی خود را برای شرکت در رقابت های لیگ برتر قبل از 22 ژوئیه اعلام کرده اند. این تیم در سال 1998 ، چه از نظر مالی و چه از نظر مالی ، مشکلی داشت که در حال حاضر برطرف شده است.

رئیس دبیرخانه فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم پیام نسبت به حذف لیست رقابت ها در فصل گذشته اعتراض کرد و ادعا کرد که حذف نامعتبر است. این تظاهرات در نظر گرفته می شود و اگر حذف پیام نامعتبر باشد ، تیم برای شرکت در مسابقات باید تا 6 ژوئیه بدهی خود را تسویه کند.

تقوی در خصوص حضور تیم ها در این رقابت ها گفت: 12 تیم تا 22 تیرماه شرایط حضور خود را اعلام کرده اند و برای ورود به لیگ باید تا 6 تیرماه همه شرایط را فراهم کنند. نیروهای رهیاب یاب ملال نیز پس از اعلام رسمی حضور در لیگ ، استعفا داده اند و حالا آنها به طور رسمی آمادگی خود را اعلام کرده اند. پیام تیم پیام نامشخص است. طبق قوانین لیگ ، 12 تیم در این رقابت ها حضور دارند ، اما به دلیل شرایط کرونا و عدم رقابت در فصل گذشته ، آنها در رده اول قرار نگرفتند. هر دو تیم به لیگ برتر ارتقا یافته اند و لیگ با 14 تیم و بدون محدودیت می تواند برگزار شود.

دکمه بازگشت به بالا