ورزشی

تیم کشتی آزاد ایران نایب قهرمان جهان شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال از 29 مهرماه تا اول آبان ماه در شهرستان برگزار می شود. پونت वड्रा کیشور اسپانیا و در پایان تیم ایران توسط محمدصادق برگزار شد فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، امیر حسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم مدال طلا و امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.

در رده بندی تیم گرجستان با 141 امتیاز عنوان شده است قهرمانی ایران با 134 امتیاز نایب قهرمان شد و آمریکا با 112 امتیاز سوم شد.

نتایج کشتی گیران ایران و رده بندی انفرادی و تیمی این دیدارها به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمد نژاد جوان در دور پامه با شوله 5 بر 4 از سد MANUEL خانزرتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور باک کے کرست لهر قهرمان زیر 23 سال اروپا با نتیجه 9 بر 4 مغلوب آلمان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کیشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 شکست خورد. آسیل آیتاکین از قزاقستان و با ناکامی این کشتی گیر در مرحله بعد از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 65 کیلوگ کیان محمودجانلو در کوگہ پیمہ ب شوله 7 بر 8 مغلوب حمزه آلاژ از ترکیه و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی به گروه بازنده ها رفت. محمودجانلود در این گروه سید اسلام حسینی از فنلاند در اولین دیدار با نتیجه 10 صفر مغلوب شد. وی در دور باد با شمایل 9 بر 4 سامویل آلوارز از را شكت داد و به ديدار راه بندي را هافت محمودجانلو در آن دیدار با سلمه 8 بر 11 حریف اریک آروشانیان از اوکراینی امگوگلوب در پاچم شود

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از بقیه در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 5 تالگات دیوانه قهرمان آسیا از قزاقستان شکست خورد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در آن تاحت ب شهله 17 بر 7 از سد سهمیه، سهم تاکاهاشی از جابون گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. يزداني در آن ديدار ب رحمل 4 بر 2 از سد يحيي توماس از آمريكا گذشت و به ديدار final rah yafet. وی در آن دیدار ب سلمه 8 بر 4 مغلوب جورج الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا اهل گرجستان بود و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم محمد صادق فیروزپور در دور اول با نتیجه 10 صفر آتامیرات چارلیف از ترمگنسی را مغلوب کرد وی در دوم دور با شهله ۶ بر ۴ عصمت پیروزی از تركيرا را مغلوب كرد و به اقت يكترفين الراه ايفت. او در مرحله مخالف است وادیم کوریلنکو از اوکراین با نتیجه 4 بر صفر به قله رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله به دلیل عدم حضور تومورها براواشویلی از جرجستان به دليب مسدوميت، بيروز شد و به ديدار فنال راه عفت. وی در آن دیدار ب سلمه 5 بر 2 حریف خاجی معنی گادژیف از آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی با تعلیم به نرسیدن سر لوتینی وزن، از دور ریبیتها رفته است.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با نتیجه 15 بر 6 مغلوب ترنت هیدلی وی اهل آمریکا بود و با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال به گروه بازنده ها رفت. و با توجه به قصور پزشکی در محل برگزاری مسابقات از طرف مسئولین مسابقه رد صلاحیت شد و از دور ربیف‌ها رفت

در وزن 92 کیلوگرم امیرهیسن فیروزپور در دور اول با نتیجه 11 بر 2 رضابك آیتمخان از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 11 بر 1 تبلیغات ویشانو از فارسی را از پیش رو راهد و به ایک فیلمان را می دهد. او در این مرحله با نتیجه 12 صفر قرار دارد tvir بعل از كانادا را سكبت داد و به سميفان الراه يافت. فیروزپور در آن تاحت با شهلة 17 بر 6 فیض خداوند بازیگر قهرمان اروپا مقابل ترکیه شکست خورد و راهی فینال شد. او با نتیجه 10 بر 10 در دیدار پایانی حضور دارد یعقوب کاردناس او آمریکا را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه 12 بر 2 واسیل سوا از اوکراینی را ماگلوب کرد در بخ یافت وخ وخ chaterfinalы راخ یافت. او در این مرحله با نتیجه 10 صفر ریچارد قرار دارد زمان ازمجاز را مغلوب کرد و به راه یافت. آذربایجان با نتیجه 8 از 10 دیدار کرد عرطغرل من او آلمان را پشت سر گذاشت و راهی فینال شد. وی در آن دیدار ب سلمه 5 بر 3 از سد تانر اصلان از آمریکا گذشت و مدال طلا گرفت.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر ادل متاسف از ترکیرا را مغلوب کرد و شد و برگشتنال شد. او در این مرحله با نتیجه 10 بر میلان قرار دارد korsog ازمجاز را شكت داد و به راح يافت علیشیر در این مرحله است یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو به برتری رسید و راهی فینال شد. معصومی در این برخورد سلیمان مناشویلی قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان با نتیجه 13 بر 2 به مدال طلا دست یافت.

طبقه بندی فردی به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- ایمن (هند) 2- احمد دومان (ترکیه) ۳- کمیل کریم اف (окрайн) و لعنتی آلماز اولین (قرقیزستان) … ۹- احمد محمد نژاد جوان (ایران)
۶۱ کیلوگرم: ۱- آرسنیک هاراتونیان (ارمنستان) 2- لاستیک ماشین زوماشبک اولین (قرقیزستان) ۳- آسیل آیتاکین (قزاقستان) و امره اورمان اوغلو (ترکیه) … 16- آرمین حبیب زاده (ایران)
65 کیلوگرم: 1- وازاگان توانیان (ارمنستان) ۲- حمزه آلاژ (ترکیه) 3- روماتیسم اونراکو (ज़पन) و اریک آروشانیان (اوکراین) 5- کیان محمودجانلو (ایران)
70 کیلوگرم: 1- جورج الباکیدزه (گرجستان) ۲- امیرمحمد یزدانی (ایران) ۳- سهمیه، سهم تاکاهاشی (ज़पन) و درست شگفت انگيز اف (آذربایجان)
۷۴ کیلوگرم: ۱- محمدصادق فیروزپور (ایران) 2- خاجی معنی گادژیف (آذربایجان) 3- وادیم کوریلنکو (اوکراین) و واسیل شماس (مولداویایی)
79 کیلوگرم: 1- ولادمیر گامکارلیدزه (گرجستان) ۲- دولت یرگاش (قزاقستان) ۳- خواب अवागीन (ارمنستان) و کارتر استاروکی (آمریکا)
86 کیلوگرم: 1- تاتسویا شیرایی (ژاپن) 2- ترنت هیدلی (अम्रिका) ۳- इवान اچیزلی (مولداوی) و امره جیفتجی (بوقلمون)
92 کیلوگرم: 1- اميرحسين فیروزپور (ایران) 2- یعقوب کاردناس (آمریکا) 3- میریانی میسورادزه (گرجستان) و فیض خداوند بازیگر (بوقلمون)
97 کیلوگرم: 1- آمیرلی آزارپیرا (ایران) 2- تانر اصلان (آمریکا) ۳- اسلام الیاس اف (آذربایجان) و واسیل سوا (اوکراین)
125 کیلوگرم: 1- امیررضا معصومی (ایران) 2- سلیمان مناشویلی (گرجستان) ۳- علیشیر یرگالی (قزاقستان) و آنتونی کاسیوپیا (آمریکا)

رده بندی تیمی: 1- گرجستان 141 امتیاز 2- ایران 134 امتیاز 3- آمریکا 112 امتیاز 4- اوکراین 104 امتیاز 5- ترکیه 95 امتیاز 6- قزاقستان 92 امتیاز 7- ارمنستان 85 امتیاز 8- ژاپن 72 امتیاز

دکمه بازگشت به بالا