ورزشی

ثبت‌نام ۵۰۰ هزار نفر در مسابقات مینی‌فوتبال محلات

اخبار ورزشی/زنجان معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رویداد مینی‌فوتبال محلات یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی_ورزشی کشور است. 

سینا کلهر شامگاه امروز (۲۶ شهریورماه) در آیین افتتاحیه مسابقات مینی‌فوتبال محلات جام ایرانیان که به میزبانی زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات ایرانیان از امروز به طور رسمی در استان زنجان آغاز شد. این مسابقات از ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه در استان زنجان با حضور تیم‌های برتر ۳۲ استان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه شعار این مسابقات (هر محله، یک توپ) است، تصریح کرد: دو هدف به‌صورت همزمان در این مسابقات دنبال می‌شود. هدف اول، ارتقا فرهنگی و تقویت هویت محله‌ای و هدف دوم تقویت ورزش هنگانی در مویرگ شهر و خانواده‌ها است. 

کلهر ادامه داد: امروزه در محلات غریبگی حاکم شده و این مسابقات فرصتی برای گرم و صمیمی‌تر کردن فضای محلات است؛ همچنین با شهری شدن و زندگی ماشینی تحرکات بدنی کاهش یافته‌اند و اینگونه مسابقات می‌توانند در افزایش سرانه ورزش موثر باشند. 

این مسئول متذکر شد: دور اول این مسابقات در مرحله ثبت‌نام بسیار خوب و قابل توجه بود. در مجموع حدود ۵۰۰ هزار نفر از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند. رویداد فوتبال محلات یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی_ورزشی کشور است. 

کلهر خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسابقات به نهاد دیگر نیز متصل شود و با برطرف شدن برخی کاستی‌ها، هر چه بهتر برگزار شود. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا