ورزشی

ثبت‌نام نهایی کاروان ایران در المپیک توکیو انجام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از کمیته ملی المپیک ، نصرالله سجادی رئیس کاروان اعزامی ما به المپیک 2020 توکیو که اکنون در محل بازی ها است پس از آخرین جلسه ثبت نام کاروان (DRM) گفت: قطعات صبح و بعد از ظهر برگزار شد و حدود 4 ساعت طول کشید. بحثهای مختلف مختلفی درباره کاروان ، از جمله ثبت نام اعضا ، تحویل آپارتمان ، وسایل نقلیه و راه حلهای مالی ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از مطالعه زیاد حل شد.

وی ادامه داد: مهمترین قسمت جلسه صبح بررسی کلیه اطلاعات مربوط به 66 ورزشکار ایرانی بود که باید مورد مطالعه دقیق قرار گیرد. از بررسی اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی گرفته تا اطلاعات خاص هر شخص ، از جمله رشته و وزن و همچنین زمان آموزش و مسابقه هر یک از اعضا تا زمان ثبت نام آنها. خوشبختانه ثبت نام نهایی 66 ورزشکار و سایر اعضای کاروان بدون هیچ مشکلی انجام شد و همه اعضا مجوز حضور پیدا کردند.

سجادی با اشاره به همکاری خوب میزبانان و توالی مثال زدنی آنها در فعالیت هایشان ، گفت: “ما در این جلسه حاضر هستیم و اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته را انجام می دهیم ، بیش از 3 جلسه چند ساعته آنلاین با کمیته بین المللی المپیک و بیش از 7 جلسه با مقر بازی برگزار کردیم ، نتایج باید در این جلسه گذشته بررسی و بررسی شود.

وی در ادامه گفت: جلسه بعد از ظهر جلسه توجیهی امکانات اختصاص یافته به ایران بود که پس از اتمام ، کارکنان نظارت از امکانات و تجهیزات روستا بازدید کردند و سرانجام واحدهای مربوط به محل اسکان ورزشی کاروان 112 تختخوابی ایران به ما تحویل شدند “”

سرپرست دانشگاه با تأکید بر اینکه امکانات لازم برای ورزشکاران مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط کمیته بین المللی المپیک در اختیار همه کاروان های اعزامی قرار خواهد گرفت ، اظهار داشت: “همه افراد با تجربه حضور در بازی ها ، به ویژه المپیک ، به خوبی می دانند که امکانات دهکده بازی ها یک تاسیسات در مرز هتل است و خدمات آن هتل نیستند ، اما تمام استانداردهای دهکده مطابق با دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک پیش بینی و تدوین شده است ، در حالی که تعداد تخت ها و اتاق ها به دلیل ورود و خروج کافی است نیروهای ایرانی در گردش و مشکلات مربوط به اسکان.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده در وزارت ورزش ، کمیته ها و فدراسیون گفت: هر آنچه برای کاروان ورزشی ایران لازم است بدون نگرانی در بازی ها حضور یابد در اسرع وقت و با کنترل ستاد. درست است. “ما باید منتظر ورود تیم ها و مسابقات هر نماینده شایسته کشورمان در این صحنه بزرگ باشیم.

نباید فراموش کنیم که ما به خوبی می دانیم که همه ، از ورزشکاران و مربیان گرفته تا مسئولان ، سخت کار کرده اند و از نظر ملی ، هر یک از این 66 ورزشکار یک قهرمان هستند.

دکمه بازگشت به بالا