ورزشی

ثبت دومین شکست استقلال در روز درخشش مُنادی/ سایپا مطمئن!

به گزارش اخبار ورزشی؛ عصر امروز و در هفته دوازدهم لیگ برتر ، استقلال از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نارنجی شد تا دومین شکست در لیگ بیستم را تجربه کند.

در دقیقه 5 اولین ضربه به سمت دروازه سایپا توسط شیخ دیاباته وارد دروازه شد كه از زاویه باز به زمین مهاجم برخورد كرد و سرانجام تا اوت پیش رفت. یک دقیقه بعد سایپا دروازه استقلال را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن در اوت بود. در دقیقه 18 مهدی قائدی در ضد حمله تیز استقلال مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه فنی وی پس از واکنش خوب به اکبرمانادی برخورد کرد و در بازگشت او ضربه دیابات به دفاع سایپا برخورد کرد و به کرنر رفت. در دقیقه 35 ، مدافع و دروازه بان سایپا در کنترل توپ اشتباه کرد و دروازه تیم را به شکلی خطرناک تهدید کرد. در حالی که علیاری و منادی برای کنترل توپ تلاش می کردند ، دیاباته از پشت توپ را زد ، اما ضربه او از راه دور به دروازه نزدیک شد و به گل تبدیل نشد. در دقیقه 44 سایپا در تدارک باز کردن دروازه استقلال بود اما نفوذ این تیم به محوطه جریمه و پاس برگشتی وی توسط مهدی پور رد شد و در ریباند ، ضربه عبدی مقابل محوطه جریمه در چارچوب نبود. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

44

در نیمه دوم شاگردان سایپا آبی پوشان را غافلگیر کردند. حرکت علیاری از دفاع راست استقلال و پاس این بازیکن به حسین مالکی رسید که در دقیقه 49 با یک ضربه پای چپ به گل رسید. بعد از این گل استقلال مورد حمله قرار گرفت و سایپا توجه خود را به ضد حمله معطوف كرد. در نیمه دوم قائدی چند شوت به سمت دروازه سایپا زد اما موقعیت های او بی فایده بود. بهترین موقعیت استقلال در نیمه دوم توسط قائدی به ثمر رسید. او پشت یک ضربه ایستاده ایستاد و توپ را به خوبی زد ، اما محمد حسین اکبرمنادی ، دروازه بان سایپا با واکنش خوب ضربه ایستگاهی را به کرنر زد. در دقیقه 90 ، فرشید اسماعیلی یک بار دیگر به استقلال فرصت گلزنی داد که بار دیگر دروازه بان سایپا را مهار کرد و توپ را به گل تبدیل نکرد ، تا اینکه بازی با پیروزی نارنجی پوشان به پایان رسید. شاگردان سایپا با 16 امتیاز سومین پیروزی خود را جشن گرفتند و استقلال شکست دوم را متحمل شد.

داور: یاسر همرنگ

کمک: ایوب غلامزاده و محسن بابایی

کارت زرد: محمد دانشگر ، مهدی مهدی پور و محمد نادری از استقلال – محمد حسین اکبرمنادی ، رضا جعفری ، مهیار جباری ، مهرداد حیدری و حسین ماهینی از سایپا

ترکیب استقلال: محمد رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، محمد دانشگر ، محمد نادری ، وریا غفوری ، مهدی مهدی پور ، مسعود ریگی (64-آرش رضاوند) ، داریوش شجاعیان (83-محمد حسین فلاح) ، شیخ دیاباته ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری (64) -فرشید اسماعیلی))

مربی ورزشی: محمود فکری

ترکیب سایپا: محمد حسین اکبرمنادی ، فریبرز گرامی ، رضا علیاری ، رضا جعفری (83-کمال الدین نیکوی) ، حسین کامیاب (68-مهیار جباری) ، مجید علیاری (81-مهرداد حیدری) ، حسین ماهینی ، حسین ملکی (81-محمدرضا سلیمانی) ، سید ابوالفضل جلالی ، مهرداد عبدی و محمد صادق بارانی

مربی ورزشی: ابراهیم صادقی

دکمه بازگشت به بالا