ورزشی

ثبت 6 رکورد جدید از سوی رئیس کمیته روپایی ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، مهدی هوب درویش رکورد جدیدی را در سالروز ولادت حضرت علی (ع) ثبت کرد. رئیس کمیته روپیه جهان که در زمینه ثبت روپیه رتبه اول را در جهان دارد ، این بار 6 رکورد جدید در شهریار به ثبت رسانده است.

در مرحله اول ، حوب درویش هنگام حمل یک میله ورزشی باستانی به وزن 8.6 کیلوگرم ، توپ را لگد زد. در مرحله بعدی ، او نوار ورزشی باستانی را با دو دست نگه داشت و یک دقیقه دوید. در مرحله سوم ، در حالی که میله ورزشی باستانی را نگه داشت ، توپ را به مدت یک دقیقه در پیشانی خود نگه داشت.

رکورد چهارم رهبر کمیته روپای ایران در حالی که بازوی جلوی خود را با دو دمبل 5 کیلویی حرکت می داد به روپای برخورد کرد. محدودیت پنجم نشت با دو دمبل 5 کیلویی و رسیدن به یک روپیه برای یک دقیقه است. رکورد ششم میله ورزشی باستانی را روی شانه و روپی سه دقیقه ای قرار می دهد که در این حرکت مسافت نیز پوشانده شده است.

رکورد جدید Hub Darwish سخت ترین رکورد در جهان محسوب می شود زیرا در همان زمان ، دست و پاهای او باید کار کنند. در گذشته او یادداشت های مهمی مانند زدن طناب با توپ های فوتبال و تنیس و مرمر به عقب در پله های برج میلاد ، 30 ساعت با فوتبال و 10 ساعت با توپ تنیس یادداشت کرده است. رکورددار جهان برای آخرین مورد موفق شد نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند که در آن او توانست 70 هزار بار با یک توپ تنیس در دبی امارات بازی کند و یک افتخار مهم به ایران بدهد.

مهدی هوب درویشمهدی هوب درویش

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا