ورزشی

جابجایی میهج دو دروازه‌بان مطرح لیگ در ایران!

                                                                                                                                                                                                            بسیج دو دروازه بان برتر لیگ در ایران!

طبق گزارشات شفاف، پیام نیازمند پس از سه فصل حضور در اصفهان و سپاهان با پیشنهاد پیوستن به لیگ پرتغال این تیم را ترک کرد و حالا علیرضا حقیقی به عنوان گزینه جدی این تیم در فصل بیست و یکم مطرح می شود.

دروازه بان سابق تیم ملی که سابقه دو بازی در جام جهانی و جام ملت ها را دارد ، در ابتدای فصل بیستم به او پیشنهاد بازی در استقلال داده شد اما در نهایت به سراغ گل سهرجان رفت و پیشنهاد امیر قلعه را پذیرفت. نویی حقیقی که فصل گذشته با ظاهر بی عیب و نقص خود نقش بسزایی در بقای نساجی مازندران داشت ، در گل گهر به خواسته خود نرسید ، بنابراین اکنون شایعات جدیدی درباره آینده او در فصل بیست و یکم به گوش می رسد و از سپاهان به عنوان مقصد جدید وی نام برده می شود. .

شایعات دیگر درباره انتقال این دروازه بان مربوط به رشید مظاهری ، دروازه بان فعلی استقلال است که گفته می شود امیر قلعه نویی و گل گهر سیرجان او را زیر نظر داشته اند. مظاهری که در ابتدای فصل با انتقال جنجالی از تراکتور راهی استقلال شد ، با درخشش سید حسین حسینی بار دیگر جای خود را در هفته های پایانی لیگ از دست داد و فقط در دو بازی اخیر فقط به تیم اصلی بازگشت به دلیل وقفه گفته می شود که در پایان فصل ، او احتمالاً دوباره تیمش را عوض می کند و به گل گهر می رود تا شاگرد امیر قلعه نویی شود.

دکمه بازگشت به بالا