ورزشی

جام حذفی فعلا گذشت/استقلال به حال و هوای لیگ بازگردد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی سخت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابت ها، روز جمعه و در ادامه بازی های لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده می رود. و این دیدار در حالی برگزار می شود که آبی پوشان با 22 امتیاز در رده دوم و پدیده با 2 امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند.

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: شکی نیست که استقلال شب خوبی مقابل نود ارومیه سپری نکرد اما بازیکنان و اعضای کادر فنی باید جو این بازی را رها کنند و به لیگ آزاد بروید.” روی برگرداندن. جو لیگ با جو جام حذفی کاملا متفاوت است و آبی ها برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول باید دست پر از مشهد برگردند.

سرمربی سابق آبی ها تصریح کرد: هرچند پدیده در انتهای جدول است اما نباید تیم را دست کم گرفت. استقلالی ها مطمئنا از دست کم گرفتن تیم نود خیلی چیزها یاد گرفته اند و از این به بعد در تمام مسابقات خود با تمام توان بازی خواهند کرد. در این بازی نباید جایگاه پدیده را در جدول دید و مجیدی باید همانگونه که در دیدار مقابل سپاهان یا سایر رقبا به میدان رفت تیمش را به میدان بفرستد.

وی افزود: در فوتبال تیم سخت و آسان یا بازی سخت و راحت از شعار قبلی نداریم و تیم 90 ارومیه این درس را به استقلال داد.

پیشکسوت آبی ها تاکید کرد: اگر آزادگان خودشان باشند و با تمام وجود به میدان بروند، برای کسب 3 امتیاز کامل این بازی مشکلی ندارند. اما در غیر این صورت ممکن است در این بازی نیز با مشکل مواجه شوند.

چینی با اشاره به آمار گل های خورده و خورده استقلال تاکید کرد: خوشبختانه تیم مجیدی در ساختار دفاعی به بلوغ کامل رسیده است اما همچنان بعد از یک سوم فصل در فاز هجومی و در فاز هجومی با مشکل مواجه است. این در حالی است که بخش هجومی خوبی در این تیم وجود دارد. امیدوارم مجیدی و دستیارانش هر چه زودتر این مشکل را در استقلال حل کنند.البته تیمی که خط دفاعی قوی دارد می تواند بیش از سایرین توقع قهرمانی داشته باشد، حتی اگر خط حمله و گل های زهرآلود دارد.

جام حذفی به پایان رسید/ استقلال به لیگ بازگشت

دکمه بازگشت به بالا