ورزشی

جایگاه تفکر بسیجی در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی در وبینار «بسیج تأمین کننده امنیت پایدار» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، ترویج و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی را یک نیاز بسیار مهم دانست و بیان کرد: تحول دانشگاه آزاد اسلام به یک بیانیه بسیار مهم در مورد گام دوم انقلاب و تقویت فرهنگ و فرهنگ توجه ویژه داشته باشید. تفکر بسیجی در حال حاضر دارند.

وی افزود: بسیج نهاد و میراث مقدس و انقلابی امام خمینی (ره) است که علاوه بر نقش بسیار مهم در دفاع مقدس، از ابتدا تاکنون در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضوری ارزشمند، مؤثر و پربرکت داشته است. از پیروزی انقلاب.» (ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیج نهادی مردمی و انقلابی است که در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به آحاد مردم خدمت می کند و همه باید قدردان زحمات و مجاهدت های خالصانه بسیجیان باشیم.

در فتنه همیشه باید با تفکر بسیجی وارد میدان شد

کارشناسان مسائل سیاسی نیز بسیج را پشتوانه امنیت پایدار دانستند و اهمیت و جایگاه بسیج را در تحکیم و تقویت امنیت ملی برشمردند و گفتند: در کنار شنیدن سخنان ایشان، مانند سردار سلیمانی فرزند سید حسن نصرالله. در تحریک همیشه باید با تفکر بسیجی وارد میدان شد و مشکلات را حل کرد.

مهدی مذگین نژاد افزود: برخی همیشه مخالف نظام و انقلاب هستند، اما حاضر نیستند وارد میدان عملیات شوند، همه با انقلاب و نظام هستند، اما می‌خواهند دولت هم بنشیند. پاهای آسیب دیده آنها و دست زدن و حل مشکلات مردم، اوایل انقلاب، افراد زیادی با انقلاب هستند، به محض اینکه منافع آنها در مقابل منافع انقلاب قرار می گیرد، مانند مسعود رجوی با انقلاب روبرو می شوند. جوانان انقلابی و روحیه بسیجی هرگز آسیب نمی بینند.

وی ادامه داد: صدام در ابتدای جنگ کنفرانسی برگزار کرد و در اواسط این نشست خبری جلسه را ترک کرد و خواست که جلسه تمام نشود اما می بینیم که بسیج و نیروهای جوانان انقلابی با ابتدایی ترین ها. تسلیحات بدون امکانات نگهداری سلاح های تقسیمی در دروازه های خرمشهر به مدت 34 روز موجود است.

کارشناس مسائل سیاسی افزودند: شهید بزرگ جهان آرا با کمک چند نفر و اعضای آن اهل تفاهم. سپاه خرمشهر با چند سلاح ساده و پایگاه های کم اهمیت در مقابل تجهیزات نظامی دشمن، 34 روز متجاوزان را در خرمشهر متوقف کرد. اما عدم ارسال کمک های نظامی و بشردوستانه تلاش های فداکارانه آنها را در عمل خنثی کرد. اما در این 34 روز اوج وفاداری خود را به کشور و انقلاب و اسلام و امام به تمام دنیا نشان دادند.

یگان بیرجند آماده استقبال از شهدای گمنام می باشد

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

جواد علیزاده با اشاره به معارفه یکی از شهدای گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلام بیرجند گفت: همکاران دانشگاهی آماده استقبال از این خانواده گرانقدر شهدا و بی صبرانه لحظه شماری می شوند.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا