ورزشی

جایگاه سومی تیم کامپوند بانوان در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا

در اولین روز از مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش، تیم کامپوند بانوان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا سوم شد.

به گزارش اخبار ورزشی، در پایان مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش برگزار شد، تیم کامپوند بانوان با 2049 امتیاز در مرحله مقدماتی به مقام سوم دست یافت.

در این مسابقات گیسا بایبوردی در مراحل اولیه کامپوند با 697 امتیاز هشتم شد. وی پس از استراحت در دور اول مرحله حذفی در دور دوم به مصاف تیراندازی از قزاقستان می رود.

راحله فارسی با ۶۸۸ امتیاز در رده‌های ابتدایی زمین زنان یازدهم شد. وی در دور اول مسابقات حذفی با نماینده قزاقستان دیدار خواهد کرد.

کوثر خشنودی کیا نیز در پایان مراحل اولیه رقابت های کامپوند با 664 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت. او در دور اول مسابقات حذفی با کمانداری از ویتنام رقابت خواهد کرد.

محمدحسین گلشنی دیگر نماینده ایران در مراحل اولیه ریکرو با 625 امتیاز در رده بیستم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کمانداری از ازبکستان به رقابت می پردازد.

ارشک فاضل نیز در پایان مراحل اولیه ریکو با 634 امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور اول مرحله حذفی در دور دوم به مصاف تیراندازی از قزاقستان می رود.

رضا شعبانی نیز با ۶۴۵ امتیاز در مراحل اولیه ریکرو هفدهم شد. وی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کمانداری از قزاقستان مسابقه می دهد.

تیم ریکرو مردان ایران متشکل از رضا شعبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی با 1904 امتیاز پنجم شد. پس از استراحت در دور اول، تیم ایران در دور دوم با تیم قزاقستان دیدار خواهد کرد.

تیم ریکرو مختلط ایران با زوج رضا شعبانی و مهتا عبداللهی با 1279 امتیاز در مکان ششم قرار گرفت. تیم ایران در دور اول مسابقات حذفی با تیم بنگلادش دیدار خواهد کرد.

تیم کامپوند بانوان ایران با زوج گیسا بایبوردی، راحله فارسی و کوثر خشنودی کیا با 2049 امتیاز سوم شد. تیم ایران در دور اول مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می رود.

تیم مختلط ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم پور با 1397 امتیاز چهارم شد. تیم ایران در دور اول مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش می رود.

مسابقات حذفی تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا فردا دوشنبه 24 آبان ماه برگزار می شود.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا