ورزشی

جای خالی خوش‌خبر را در تیم‌ ملی احساس خواهیم کرد/ مسابقات جهانی والیبال جای تجربه اندوزی نیست

ناصر شهنازی در گفتگو با اخبار ورزشی

jai khush Khabar ra در تیم ملی اهزاس کرد/ مسابقات جهانی والیبال جای تجربه نیست

مربی والیبال گفت: جای خالی تیم ملی را احساس می کنیم و بازیکنان با هم دوست می شوند.

ناصر شهنازی مربی و کارشناس والیبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی درباره دعوت مجدد سید محمد موسوی و معنوی نژاد به تیم ملی گفت. مسابقات قهرمانی جهان با مسابقات لیگ کشوری بسیار متفاوت است. لیگ ملتها بری کریت کروگی باکنه بازی تدارکاتی دارد در طول مسابقات نیز شاهد بودیم که تا مراحل پایانی اکثر تیم ها از بازیکنان جوان خود استفاده می کردند زیرا به دنبال نتیجه نبودند اما قهرمانی جهان کاملاً متفاوت است و یکی از معتبرترین و مهم ترین مسابقات والیبال است و همه تیم ها با تمام قدرت در این رویداد شرکت کنید زیرا آنها می خواهند برنده شوند.این بازی برای همه بسیار مهم است.

او اضافه کرد: روزی که لیست های اعلام شده را تماشا کردیم، دیدیم همه قرار است از ستاره های خود استفاده کنند. در رابطه با لیست تیم ملی کیشورمان، طبیعی است که کادر فنی به تازگی از مسابقات برگشته و قطعا در این رویداد تیم را به خوبی ارزیابی کرده اند که در نهایت به این نتیجه رسیده است که باید از بازیکنان باتجربه استفاده کنند. مسابقه بین المللی مسابقات جهانی جایی برای لذت بردن از تجربه نیست که بخواهیم از ترکیب های مختلف بهره ببریم، قطعا دعوت از نژاد مسلمان و روحانی در این مورد حرکت درستی بود زیرا به هر حال بازیکنان باتجربه ای وجود دارند و می توانند به والیبال کمک کنند. البته از امیر غفور هم می شد استفاده کرد چون تجربه اش بالاست اما شاید چون بازیکنان بیشتری در این پست حضور داشتند دعوت نشد اما غفور جزو بهترین هایی است که می تواند به تیم کمک کند.

شهنازی با اشاره به بازی های تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی یادآور شد: کار سختی در پیش داریم، فدراسیون برنامه ریزی خوبی انجام داده و اخیرا از بازی های تدارکاتی این تیم رونمایی کرد و امیدوارم این بازی ها برگزار شود. بازی های تدارکاتی برای هر تیمی ضروری است. تیم فعلی 50 درصد تغییر کرده است، لیست اعلام شده است و تیم برای رسیدن به هارمونی زمان زیادی نیاز دارد در حالی که فرصت محدود است. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و واقعا در این شرایط نمی توان نتیجه را از قبل پیش بینی کرد.

موسوی 1

वी वे शारा है भाष के स؟ امیرخوش خبر یکی از باتجربه ترین والیبالیست های ماست، هم بازیکنان قدیمی و هم بازیکنان جوان رابطه خوبی با او داشتند و واقعا شاهد بودم که بچه ها چقدر او را دوست دارند و جای خالی خوش خبر را در تیم ملی احساس خواهیم کرد. اما اختلافاتی که بین سرپرست و کادر فنی وجود داشت در نهایت باعث شد شاهد تغییراتی باشیم و برای سرپرست جدید نیز آرزوی موفقیت دارم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا