ورزشی

جای علی دایی بودم خودم را نمی‌بخشیدم

تیم ملی در زمان سرمربیگری علی دایی ویژگی های خاص خودش را داشت. موضوع اخراج علی کریمی از اردو توسط فدراسیون و خروج غیرمنتظره این بازیکن از تیم ملی، دعوت نشدن مهدی مهدوی و رحمان رضایی، دعوت از کریم باقری و مصاحبه دایی و کریمی علیه یکدیگر بود. حواشی پیرامون تیم ملی

اما ماجرای علیرضا نیکبخت واحدی و پاسپورت او که نتوانست تیم ملی را در اردوی قطر همراهی کند نیز از موضوعات جالب تیم ملی بود.

بابام گفت ما تو فرودگاه بودیم اقبال به من رسید و پاسپورتم رو گذاشتم و آژانس گرفتم که سریع برم و برگردم ولی یه دفعه تو فرودگاه ناپدید شد و ماشینش هم بود منحرف شده است.

نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگاری که در تاریخ 23 آبان 1387 منتشر شد، توضیح داد: با تیمی که به فرودگاه می رفتم سوار اتوبوس بودم اما در اتوبوس متوجه شدم پاسپورتم همراهم نیست و تصمیم گرفتم بروم. برگرد و پاسپورتم را نشان بده حتی من کیفم را به مازیار زارعی تحویل دادم. با آژانس رفتم و گفتم سریع میرم و چقدر جریمه میشی بهت میدم. اما پاسپورت از باشگاه پرسپولیس بود. به آگاگی خوردین زنگ زدم و یشان هم کیں ساعت 4 صبح کلبام بریں است; چگونه پاسپورت را به دست خود بفرستید؟

وی در خصوص اینکه چرا موبایل خود را دایروت کرده بود، گفت: گوشی را سایلنت کرده بودم و چون گوشی من سیستمی دارد که بعد از 10 ثانیه جواب ندادن به صورت خودکار دیوروت می کند، به همین دلیل به تماس ها گوش ندادم. من اقر مي خوستم عمدي در كرم در بالدهم باشم ها عديه راه هم بلد بدوم من عاشق بازی تیم ملی کشورم هستم و ازدواج کرده ام که دوباره شما را به آب و آتش دعوت کنم. من باید دیوانه باشم که تیم ملی را شکست دهم. اگر من جای شما بودم از نیکبخت ناراحت می شدم و او را نمی بخشیدم اما به طور رسمی اعلام می کنم که این مشکل اتفاقی رخ داده و از شما عذرخواهی می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

به جای علی، خودم را نمی بخشم

256 251

دکمه بازگشت به بالا