ورزشی

جا ماندن از جام جهانی؛ حسرت بی پایان خلعتبری و صادقیان

دو هافبک تکنیکی از لیست تیم ملی قبل از جام جهانی 2014 حضور داشتند که آنها هم در اوج آمادگی بودند تا حسرت عظمت خود را در زندگی فوتبالی شان از دست بدهند.

به گزارش اخبار ورزشی، محمدرضا خلطبری و پیام صدیقیان دو بازیکنی بودند که در اوج آمادگی به طور غیرمنتظره ای در لیست تیم ملی باقی ماندند. پس از غیبت این دو هافبک در لیست تیم ملی، شایعات و حدیث های زیادی در مورد ترکیب آنها به گوش می رسید. برکی‌ها می‌گفتند این دو بازیکن مقابل استقلال قرار گرفتند و در جریان بازی با نکونام درگیر شدند که باعث شکسته شدن خط آنها شد.

برخی دیگر از دلایل این مشکل حضور آنها در کارهای دفاعی است. مثلا اینکه کی روش به این نتیجه رسید خلطبری و صدیقیان در بازی دفاعی ضعف هایی دارند و با ذهنیت کی روش برای جام جهانی سازگاری ندارند. کی روش با توجه به قدرت هجومی حریفان نمی خواست از نیجریه، آرژانتین و بوسنی غافلگیر شود.

این شایعه نیز مطرح شد که تصویر خلطبری در ارتش اتریش در کنار آهنگساز غیرمجاز به دلیل نویسندگی وی قرار گرفته است. البته کی روش هرگز مربی قابل توصیه ای نبود و شاید همین موضوع برخی ادعاها را رد کند.

پیام سادیکیان در اردوی آفریقای جنوبی در لیست تیم ملی هوزر و پس از آنک خورد خلعتبری در آخرین اردوی تیم ملی در اتریش نیز حضور داشت اما جایی در لیست نهایی نداشت. אז ארדוי אזוטרים سوشا مکانی و سردار آزمون هم حذف شدند اما این همه حاشیه اسیر نامه این دو بازیکن نشد. وی پیش از این نیز بازیکنانی از جمله مهدی رحمتی و هادی عقیلی را از لیست تیم ملی خارج کرده بود.

حضور در جام جهانی آنقدر در زندگی هر فوتبالیستی تاثیرگذار است که می تواند مسیر فوتبال صادقانه و اصیل را در جام جهانی تغییر دهد. باعث تاسف است که این دو بازیکن در اوج آمادگی از مسیر خود بیرون رانده شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا