ورزشی

جدال مدعیان در هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد

به گزارش شفاف، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر آزاد روزهای نوزدهم و بیستم آبان ماه با برگزاری دو دیدار در شهرهای قائم شهر و رامسر برگزار می شود که طبق برنامه بازگشت دسته جمعی تیم ها خواهد بود. سازان هوتن و پتروپالایش بلیش قایم شهر و بازی برگشت دو تیم بانک شهر و ستارگان آل تا مشخص شدن رنج تیم های برتر 2 گروه الف و ب در رامسر برگزار می شود.

رقابت های این هفته علاوه بر جدال روی تیم چهارم، به دلیل حضور قهرمانان نامدار حسن یزدانی از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

طبق اعلام سازمان لیگ مرحله نیمه نهایی و فینال 27 آبان ماه برگزار می شود و باید دید تیم های مدعی برای رسیدن به جام قهرمانی از کدام ترکیب استفاده می کنند. تیم بانک شهر که علاوه بر ملی پوشان داخلی و چند چهره مطرح، از قهرمان المپیک و دارنده دو مدال طلای جهان و عباس گاجی ماگومدوف قهرمان 2021 جهان نیز استفاده خواهد کرد اما 3 کشتی گیر خارجی دیگر هنوز موفق نشده اند. اعلام شده است.

طبق برنامه هفته چهارم فردا (19 فروردین) در گروه A بین تیم های تولید انبوه هوتن و پتروپالایش بلیش تکستان و دومین دیدار نیز روز جمعه (20 فروردین) در قالب گروه برگزار می شود. ب بین تیم های بانک شهر و ستارگان ساری.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا