ورزشی

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ کووید ـ 19 جان نوزاد یک‌روزه را گرفت/ تخت‌های آی.سی.یو برخی بیمارستان‌ها تکمیل شد + نمودار و نقشه

خبرگزاری گروه استانها – حسین بوذری؛ روی موج چهارم ، کووید-19 با تمام موجودات و انرژی خود به دوستان خود و مردم جهان حمله می کند و هدف او کشتن جان و ریه های انسان است.

اگرچه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای پیگیری پروتکل های بهداشتی و سفر به همکاران تذکرات لازم را داده اند ، اما با عادی شدن برخی افراد و آرامش در کنار خطر تاج ، بیمارستان های کشور اکنون مملو از بیماران دارای ویروس کرونا. بسیاری از گردشگران نوروزی هنوز برای معالجه به مرکز درمانی مراجعه نکرده اند و اگر این اتفاق بیفتد ، شاهد ازدحام فوق العاده ای در بیمارستان خواهیم بود.

روزهای نگران کننده در راه است

برخلاف ادعای برخی از متخصصان مبنی بر ضعیف بودن کوید -19 نسبت به روزهای سرد در روزهای منتهی به تابستان ، یک مطالعه میدانی نشان می دهد که این ادعاها و ادعاها هیچ پایه علمی ندارند. این اتفاق افتاده و جان بسیاری از هموطنان را گرفته است.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه های مردم

رفتار غیرمسئولانه تعدادی از هموطنان و سهل انگاری برخی از مدیران غول غیرفعال کرونا را زنده کرده و به زندگی مردم وارد کرده است.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه ها

جای تأسف است که کادر پزشکی بیش از یک سال برای ارائه خدمات به بیماران بیماری کرونا کار کرده اند و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث فرسودگی جسمی پزشکان و کادر پزشکی می شود.

استان زنجان در شرف تکمیل ظرفیت بیمارستانها و مراکز درمانی است

زنجان یکی از مناطقی است که بسیاری از هموطنان ما در ایام نوروز بدون توجه به اقدامات بهداشتی به این استان سفر می کنند و حتی برخی از بیماران که با سفر به زنجان آزمایش تاج مثبت انجام می دهند دیگران را آلوده می کنند.


بیشتر بخوانید:

شهر را از قرمز به سیاه منتقل کنید

فاجعه کرونا توسط دورهمی ها حل و فصل شد

چرا موج چهارم را می گیریم؟

تاج برزیل می رسد؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ های کرونا پیچیده تر می شوند + نمودارها و نقشه ها

رستوران مانند یک تاج است

موج چهارم کشورهای خطرناک

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافت

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیسی برافراشته می شود

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


بررسی ها نشان می دهد بیمارستان های استان زنجان پر است و ظرف چند روز آینده ظرفیت مراکز درمانی پر می شود.

از طرف دیگر ، علی رغم هشدارهای کارشناسان بهداشت ، برخی افراد از پیروی از پروتکل های بهداشتی خودداری کرده و خانواده و سایر دوستان خود را به خطر می اندازند.

یک کودک یک روزه بزرگ به علت بیماری عروق بیماری کرونا می میرد

طبق یک مطالعه میدانی ، یک نوزاد یک روزه با عروق بیماری کرونا از هرسین (استان کرمانشاه) در بیمارستان دکتر درگذشت. محمد کرمانشاهی در این شهر.

این حادثه دلخراش در حالی رخ داد که مادری در انتظار فرزند خود بود و فقط یک روز می توانست کودک خود را ببیند.

تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در بیمارستان باقرالعلوم اهر

به گفته مسعود تربتی ، مدیر بیمارستان اهر باقرالعلوم ، به دلیل سهل انگاری برخی هموطنان و ظاهر طبیعی شهر ، وضعیت اهر خوب نیست.

تربتی گفت: “متأسفانه ، تمام تخت های بیمارستان باقرالعلوم اهر مملو از بیماران بیماری کرونا است.” بنابراین در حال حاضر تختخالی خالی برای پذیرش بیماران بیماری کرونا نداریم.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر اظهار داشت: بیمارانی که به بیمارستان باقرالعلوم اهر مراجعه می کنند بیشتر در شرایط وخیمی قرار دارند.

بستر ICU بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند در حال آماده سازی است

به گفته مسئولان بهداشت در استان خراسان جنوبی ، بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند در حال تکمیل است و بیماران عمدتا از خانواده هایی هستند که در ایام نوروز به مسافرت می روند.

متأسفانه ، بیشتر کسانی که به بیمارستانهای استان خراسان جنوبی مراجعه می کنند ، جوانان با مشکلات شدید ریوی هستند.

وضعیت وخیم کرونا در سیستان و بلوچستان

در حال حاضر شیوع ویروس کرونا در استانهای سیستان و بلوچستان بسیار جدی است و تعداد مبتلایان به بیماری ویروس کرونا هر روز بیشتر می شود.

روز گذشته 143 نفر در استانهای سیستان و بلوچستان به عروق بیماری کرونا آلوده شده بودند و یک نفر در این مدت به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب درگذشت.

وضعیت بیماران بیماری کرونا در منطقه خراسان رضوی

در حال حاضر هزار و 228 بیمار بیماری کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی پذیرش می شوند و تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان به 349 نفر در روز رسیده است که این تعداد در اوایل سال جاری 130 نفر بود.

همچنین تعداد بیماران تاج پذیرفته شده در بخش مراقبت های ویژه خراسان رضوی به 270 نفر افزایش یافته و مرگ های ناشی از آن در استان دو برابر شده است.

این شهر از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است

اگرچه در روزهای اخیر رنگ منطقه تثبیت شده است و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز است ، اما در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده است و اکنون خطرات Coveid-19 ، به ویژه تاج انگلیس ، زندگی را تهدید می کند از هر شهروند

متأسفانه این هنجار شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد را دوباره به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه ها

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق توافق نامه ستاد ملی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

ناحیه کالیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان در ایلام ، جم در بوشهر ، تهران و استان ملچار خانمیر چهارمحال و بختیاری ، طبس در استان خراسان جنوبی ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کشمیر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استهبان ، بوانات استانهای پاسارگاد و فارس ، بردسیر در کرمان ، دالاهو و قصر شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز ما هستیم.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه های مردم

در عوض ، شهر شوش در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان آنها به دلیل ثبات روند بستری شدن در بیمارستان ، وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر داده اند.

طبق ستاد ملی کرونا در شهر سرخ ، با توجه به صلاحدید مقامات عالی ، حضور کارکنان در ارائه دهندگان خدمات اصلی 50٪ کاهش می یابد. حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز به میزان دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل بودند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنج ، حضور دستگاه ها و کارمندان اداری که خدمات اساسی را ارائه می دهند ، یک سوم کاهش یافت. همچنین ، نیمی از کارمندان دیگر دستگاه ممکن است در دفتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، همه مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند و به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و هر یک از متخلفان یک میلیون تومان و 500 هزار تومان جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا