ورزشی

جدیدترین وضعیت کرونایی در ایران/ کرونا در 27 استان رکورد زد/ افزایش بستری کودکان 2 تا 14 سال در بیمارستان‌ها + نمودار و نقشه

خبرگزاری گروه استانها – حسین بوذری؛ دامنه های کرونا طی روزهای اخیر به طرز عجیبی افزایش یافته است و حملات روزانه بیش از 25000 ایرانی با Covid-19 ، عمدتا از نوع انگلیسی ، عمق فاجعه را نشان می دهد.

در حالی که “میزان مرگ و میر” در ایران 3.6 درصد و “میزان بهبودی” مربوطه 96.4 درصد تعیین شده است ، تعداد مرگ و میرها روز به روز در حال افزایش است و رنگ در برخی از شهرها از قرمز به سیاه تغییر می کند.

با ظهور ویروس های کرونا در کشور ، به احتمال زیاد در روزهای آینده با مرگ های کنترل نشده بیشتری روبرو خواهیم شد ، به ویژه در شهرها و استانهای توریستی که بسیاری از مردم را به نوروز می آورند.


بیشتر بخوانید:

ایلام در شرایط شدید ویروس کرونا ، یک بیمارستان صحرایی در اصفهان تأسیس شد

تخت های ICU در برخی بیمارستان ها تکمیل شده است

شهر را از قرمز به سیاه منتقل کنید

فاجعه کرونا توسط دورهمی ها حل و فصل شد

چرا موج چهارم را می گیریم؟

کرونا برزیل می رسد؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ های کرونا پیچیده تر می شوند + نمودارها و نقشه ها

رستوران مانند یک تاج احساس می کند

موج چهارم کشورهای خطرناک

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافت

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیسی برافراشته می شود

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه های مردم

سفرهای بیشتر در نوروز باعث شد که ما شاهد افزایش تعداد موارد و مرگ و میرها باشیم و وضعیت موجودیت استانها و شهرها حتی قرمزتر شود.

کرونا امروز نیز رکوردشکنی را ادامه می دهد ، در حالی که بسیاری از هموطنان ما که در نوروز سفر می کنند و احتمالاً هواپیمایی هستند هنوز به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه نکرده اند ، این بدان معناست که باید منتظر روزهای تاریک تری باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه ها

تا همین اواخر ، نتایج آزمایش تاج زیر 50٪ بود ، اما بعد از نوروز ، این درصد به 60 تا 70 رسیده است.

کادر پزشکی بیمارستان ، که بیش از یک سال هرگز تلاش برای نجات هموطن کرونان را متوقف نکرده بودند ، قبل از نوروز (به ویژه اواخر ماه مارس) به آرامش نسبی رسیده بودند ، اما با آمدن سال جدید و سفرهای نوروزی ، تعدادی از هموطنان در خواب بودند هیولا Kovid 19 نیز دوباره بلند شد و با تمام سرعت به حمله ادامه داد.

چرا تهران قرمز شد؟

وضعیت امروز پایتخت در مورد شیوع تاج از هر زمان دیگری بدتر است و دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.

یکی از دلایل اصلی وضعیت خطرناک تهران ، جابجایی روزانه 800000 نفر با مترو است که برخی از هموطنان بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و گاهی بدون ماسک ، بدون دانستن عواقب آن ، از مترو استفاده می کنند.

از طرف دیگر تعداد مراجعه به بیماران سرپایی در پایتخت به تعداد قابل توجهی به 5000 مورد رسیده است و احتمالاً در آینده نزدیک شاهد فاجعه ای در این شهر خواهیم بود.

وجود دستفروشان در مترو باعث شده تا ویروس کرونا در بین مردم پخش شود و ریه های افراد آرام شود.

به گفته مسئولان مرکز بهداشت ، بیش از نیمی از آزمایشات تاج تهران مثبت هستند و البته نباید استان البرز را نادیده گرفت ، زیرا ترافیک بین تهران و البرز زیاد است و این باعث انتقال ویروس کرونا از یک شخص به شخص دیگر می شود ، این فاجعه را نشان داده است.

خطر کمبود تخت در بیمارستان های استان کرمانشاه

اگرچه ستاد ملی ضد کرونا محدودیت های جدیدی را برای قطع زنجیره ویروس کرونا اعلام کرده است ، اما تعدادی از هموطنان کرمانشاهی ، به ویژه اتحادیه ها ، این ممنوعیت را اجرا نمی کنند و روز به روز بر تعداد بیماران ویروس کرونا قلب افزوده می شود. آنها در بیمارستان بستری خواهند شد.

طبق آمار ، در راس تاج چهارم ، استانهایی به جز سیستان و بلوچستان ، قم ، مازندران و یزد ثبت کرده اند و شاخص خطر در برخی از شهرها به 28 رسیده است.

با این حال ، آستانه اعلام وضعیت قرمز در یک شهر 4 است و وزارت بهداشت مجبور به اعلام وضعیت سیاه در برخی از شهرها است.

نگران کننده تر ، هر چند تعداد کودکان تحت درمان در بیمارستان در سه شیوع قبلی بسیار محدود بود ، این بار 19 کودک مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در بیمارستان در بیمارستان کودکان کرمانشاه بستری شدند.

بیمارستان ایلام با بحران روبرو است

عادی سازی تعدادی از هموطنان ایلامی هنگام روبرو شدن با کرونا اوضاع را در این استان بسیار دشوار کرده است و بیمارستان های ایلام اکنون پر از بیماران کرونا هستند.

وجود 1400 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان نشان دهنده وضعیت بحرانی ایلام است.

افزایش بیماران حاد تنفسی در استان خراسان جنوبی

با شروع موج چهارم تاج ، تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا در خراسان جنوبی افزایش یافته و بیمارستان های استان افزایش یافته است.

با ارتفاعات جولان ، تعداد بیماران در استان خراسان جنوبی به بالاترین سطح در ماه گذشته رسیده است.

بیماران ویروس کرونا 2 و 88 ساله در بیمارستان کاشان

بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا in در آران و بیدگل پر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا قلب به ویژه بیماران تنفسی حاد است که تعداد آنها 332 نفر است.

کودکان همچنین از کرونا ایمن نبودند و کودکان یک و دو ساله با کوید -19 در بیمارستان های کاشان بستری شدند.

نیشابور همچنان در موقعیت تاج قرمز است

نیشابور امروز از وضعیت نگران کننده ای برخوردار است و تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان های این شهر افزایش یافته است.

کرون بریتانیا در شهر نیشابور بسیار شیوع دارد و در حال حاضر 14 کودک زیر 14 سال و یک زن باردار مبتلا به Covid-19 در بیمارستان Judge’s در نیشابور بستری هستند.

افزایش فصل تاج در منطقه سمنان

در حالی که شهرهای سمنان ، شاهرود ، دامغان و گرمسار در یک حالت قرمز ، مهدیشهر ، سرخه و میامی در یک حالت نارنجی و آرادان در یک حالت زرد قرار دارند ، تعداد قربانیان نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

428 نفر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ، بهداشت و خدمات پزشکی در شهرهای سمنان و شاهرود بستری شدند و 961 نفر از مجموع افراد مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در این کشور تاکنون جان خود را از دست داده اند. استان

روند رو به رشد بیماری ویروس کرونا قلب در منطقه یزد

در روزهای اخیر استان یزد از نظر تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا قلب وضعیت اسفناکی پیدا کرده است ، به طوری که تعداد مظنونان بستری در بیمارستان های ویروس کرونا در استان یزد به 582 نفر رسیده است.

از این تعداد ، 92 نفر در بخش مراقبت های ویژه بودند و به دلیل وخامت حالشان خدمات دریافت کردند.

بیماری کرونا در استان گیلان رو به افزایش است

استان گیلان هنوز با پیشرفت کرونا روبرو است و تعداد بیماران مبتلا به Covid-19 در این استان روز به روز در حال افزایش است.

در حال حاضر 1050 بیمار ویروس کرونا در بیمارستانهای استان گیلان بستری هستند و طی 24 ساعت گذشته 220 نفر به این تعداد اضافه شده اند.

این شهر از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است

اگرچه در چند روز گذشته رنگ استان تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز است ، اما در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر از قبل شده است و اکنون خطر Covid-19 ، به ویژه تاج انگلیس ، زندگی هر شهروند را تهدید می کند.

متأسفانه این هنجار دوباره شهری با وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغاتی های نوروز در ریه ها ریشه دوانده اند + نمودارها و نقشه ها

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق توافق نامه ستاد ملی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است .

همچنین 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

ناحیه کالیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان در ایلام ، جم در استان بوشهر ، قرچک و مل خانم در استان های چهارمحال و بختیاری ، طبس در استان خراسان جنوبی ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کشمیر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و دهریزان ، بردسیر در کرمان ، دالاهو و قصر شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز ما هستیم.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی تاج چهره شهر را فشرده می کند / سوغات نوروز در ریه ها ریشه دوانده است + نمودارها و نقشه های مردم

در عوض ، شهر شوش در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان آنها به دلیل ثبات روند بستری در بیمارستان ، وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر داده اند.

طبق ستاد ملی کرونا در شهر سرخ ، بنا به صلاحدید مقامات عالی ، حضور کارکنان در خدمات اصلی 50٪ کاهش می یابد. حضور پرسنل در سایر ادارات و دفاتر نیز به میزان دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل بودند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای نارنج ، حضور دستگاه های کارگری و اداری که خدمات اساسی را ارائه می دهند ، یک سوم کاهش یافت. همچنین ، نیمی از سایر کارمندان دستگاه ممکن است در دفتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز استان ها قرمز است و وضعیت اسفناک است.

نام شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند و به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و هر یک به دلیل متخلفان یک میلیون تومان و 500 هزار تومان جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا