ورزشی

جدیدترین وضعیت کرونا در ایران/ افزایش ۱۰ و ۶ برابری مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر/ فاجعه کرونا با دورهمی‌ها تکمیل شد + نمودار و نقشه

گروه استان های خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ Covid Shadow-Has 19 ماه آسمان ایران و جهان را تحت الشعاع قرار داده و هیچ کس از این ویروس وحشی در امان نیست و ماه هاست که ویروس کرونا با افراد جهان و اعضای خانواده ما مرتبط است.

با وقایع عجیب و معجزه آسایی که از مدت 14 ماه پس از شیوع کرونا ، مردم را درگیر خود کرده است و بسیاری از هموطنانمان با حوادث تلخ و باورنکردنی مانند از دست دادن عزیزانشان روبرو شده اند ، شکی نیست که خطر پیش روی ما است.

در عوض ، با شروع موج چهارم تاج گذاری ، شهرها قرمز شدند و از امروز (21 آوریل) به مدت 10 سال ، تحریم ها در سراسر کشور اجرا می شود و پس از ارزیابی ، تصمیم گیری برای بستن یا بسته نشدن وظایف توسط مبارزه با فساد اداری لازم است ستاد ملی. کرونا تصویب شد.

آخرین شرایط کرونر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / حل و فصل فاجعه کرونا با دوره + نمودارها و نقشه ها

طبق تصمیم ستاد ملی علیه کرونا ، تصمیمات سختگیرانه تری در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد و ورود به شهرهای نارنجی و قرمز با پلاک غیربومی به ترتیب 500000 و یک میلیون تومان جریمه می شود.


بیشتر بخوانید:

چرا موج چهارم را دریافت می کنیم؟

کرونا برزیل می رسد؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ های کرونا پیچیده تر می شوند + نمودارها و نقشه ها

رستوران مانند یک تاج است

موج چهارم کشورهای خطرناک

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافت

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیسی برافراشته می شود

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


به گفته کارشناسان ، احتمال افزایش بیماری و مرگ و میر در روزهای آینده وجود دارد و با هدایت هفت نقطه ای از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به رئیس بیمارستان دستور داده شده است تا برای مقابله با تعداد بیماران

10 برابر افزایش تعداد مراجعه به مراکز درمانی

پیش بینی می شود که با خرید شب های نوروز و سفر به خارج و داخل ، تعداد بیماران مبتلا به کوید -19 به شدت افزایش یابد و در تهران ، افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب و بستری شدن در بیمارستان بسیار سریع شود.

شیوع در شهر کاشان نیز بسیار سریع است و مقامات بهداشتی دلیل این رشد را طبیعی و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی می دانند.

افزایش 6 برابری بیماری عروق کرونا در بیمارستان استان بوشهر

استان بوشهر نیز در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و تعداد بستری ها در این استان 6 برابر شده است ، به طوری که آزمایش تاج 50٪ از افراد نیز مثبت است و این عمق فاجعه را نشان می دهد.

آخرین شرایط کرونر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / حل و فصل فاجعه کرونا با دوره + نمودارها و نقشه ها

به استثنای دو شهر جم و دیر ، هشت شهر دیگر در استان بوشهر سرخ پوش هستند و محاصره تاج در این شهرها از امروز اجرا شده است.

چند درصد موارد بیماری کرونا قلب در خراسان جنوبی شایع است؟

خراسان جنوبی یکی از استان های دارای جاذبه های خاص گردشگری است و سالانه طرفداران زیادی به این منطقه سفر می کنند و از جاذبه های تاریخی و گردشگری لذت می برند.

قبل از روزهای نوروز 1400 ، علی رغم هشدارهای مسئولان برای رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم مسافرت ، برخی از هموطنان به خرید ، گشت و گذار و مسافرت می پرداختند و خراسان جنوبی یکی از استانهایی بود که مردم برای سفر انتخاب کردند.

آخرین شرایط کرونر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / حل و فصل فاجعه کرونا با دوره + نمودارها و نقشه ها

همچنین ساکنان منطقه خراسان جنوبی در دورهمی ها خانواده ها در هاری رایا حضور یافته و به یکدیگر تبریک می گویند و این دوره کار هموطنان است و 65٪ موارد بیماری کرونا قلب در این استان از نوع خانوادگی است.

خوزستان حمله کرد / اوضاع در گلستان بحرانی می شود

استان خوزستان که یک دوره آزمایش و خطای کرونا را پشت سر گذاشته است ، این بار آتش سوزی کرونا را با شدت بیشتری نسبت به قبل احساس کرده و Kovid-19 به یک شبح این استان و مردم آن تبدیل شده و تنها راه غلبه بر آن است. با رعایت بهداشت شخصی است.

استان گلستان با شیوع ویروس کرونا از هر زمان دیگری بحرانی تر شد و در حالی که اواخر ماه مارس شرایط استان نسبتاً خوب بود ، گلستان اکنون از شیوع ویروس کرونا رنج می برد.

مناطق کهگیلویه و بویراحمد در تاج سرخ

Kovid-19 در استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند و افراد زیادی به ویروس آلوده شده اند ، اما به گفته احد جمالی ، نماینده سیاسی و امنیتی استانداران کهگیلویه و بویراحمد ، زیرساخت ها در استان آماده نیست و ما به آن احتیاج داریم امکانات بیشتر برای خدمات رسانی به بیماران

البته رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی تاج در پیشگیری از تاج بسیار مفید خواهد بود.

کرونا انگلیس در مازندران

بسیاری از شهرهای استان مازندران به تاج انگلیس آلوده بودند و در حالی که استان خوب نبود ، 12 نفر از تاج در مراسمی شرکت کردند و به تاج انگلیس آلوده شدند.

در 24 ساعت گذشته ، 223 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونا در بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان بستری شدند و 153 بیمار بستری در بیمارستان برای ادامه درمان در خانه رفت و آمد کردند.

آخرین شرایط کرونر در ایران / 10 و 6 برابر افزایش مراجعه به مراکز درمانی کاشان و بوشهر / فاجعه کرونا با دوره کامل شد + نمودارها و نقشه ها

در حال حاضر 1064 بیمار مشکوک به تاجگذاری بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری می شوند که 195 نفر از آنها در بخشهای مراقبت ویژه با علائم حاد تنفسی تحت درمان قرار می گیرند. همچنین 30 بیمار جدید در دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند و 31 بیمار در حال بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

الزامات کارکنان برای پیروی از پروتکل های بهداشتی

طبق اقدامات ملی مقابله با تاج ، بسیاری از مشاغل از امروز تعطیل شده اند و کارکنانی که به کار خود ادامه می دهند باید از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند ، در غیر این صورت چرخه تحویل تاج به خانواده ها ممکن است مسری تر باشد.

علاوه بر محیط اداری ، ناوگان عمومی مانند مترو ، اتوبوس ، تاکسی و غیره نیز در برابر شیوع ویروس کرونا آسیب پذیر هستند ، بنابراین هموطنان در صورت استفاده از این وسایل باید به نکات بهداشتی توجه کرده و از ماسک استفاده کنند.

چه شهری با وضعیت قرمز و نارنجی؟

طی چهار روز گذشته ، رنگ آمیزی شهر بسیار هشدار دهنده شده است ، زیرا شهرهای قرمز از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر افزایش یافته است. از طرف دیگر ، تعداد شهرهای نارنجی از 139 شهر به 129 شهر افزایش یافته است.

طبق آمار ، تعداد شهرهای زرد نسبت به دو روز گذشته کاهش چشمگیری داشته است و در حالی که در چهار روز گذشته تعداد شهرهای زرد 198 بوده است ، در دو روز گذشته تعداد شهرهای زرد به 51 رسیده است و تعداد شهرهای آبی روز به روز به صفر نزدیک می شود. به 11 کاهش یافته است.

نمودار زیر مرگ روزانه تاج در ایران به ازای هر میلیون نفر را نشان می دهد. همانطور که نقشه زیر نشان می دهد ، ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان مرگ و میر در برابر تاج را با 3.23٪ مرگ و میر تاج در هر میلیون نفر دارد.

وضعیت فعلی کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز می شود / تاج هر روز بی رحمانه تر از دیروز است

طبق آمار امروز (11 آوریل) ، تمام مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و به دلیل متخلفین به ترتیب یک میلیون تومان و 500 هزار تومان جریمه می شوند. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 / ساعت

دکمه بازگشت به بالا