اقتصادی

جذب اعتبارات و افزایش چشمگیر سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی ماحصل کار جمعی است

اخبار ورزشی/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه در شرایط وضعیت مالی سخت کشور، اعتبارات استان چندین برابر افزایش یافته است، گفت: برخی‌ها ضمن تلخ کردن کام خدمت گذاری، اقدامات خود را هم نقد می‌کنند.

علی‌محمد زنگانه شامگاه پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور دکتر «داود منظور»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن اجلاس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان برگزار و تا نخستین ساعات بامداد امروز جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ به طول انجامید، اظهار کرد: توزیع منابع و فرصت‌ها در استان با عدالت بوده و در تداوم مسیر توسعه، عمران و آبادانی استان باید با همه توان حرکت کرد و نباید مواردی را مطرح نمود که کام خدمت گذاری تلخ شود.

وی با اشاره به بیش از ۱۰ مورد سفر وزرای دولت، رؤسای سازمان‌ها، معاونین و مشاورین رئیس جمهور و دیگر مسئولان بلند پایه کشور به شهرهای شرقی استان گلستان، ادامه داد: برای حضور مدیران ارشد کشوری در گلستان، رفع مشکلات همه شهرهای استان مدنظر بوده که ماحصل آن جذب اعتبارات قابل توجه در همه حوزه‌ها بوده است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه در شرایطی که کشور در وضعیت مالی سختی به سر می‌برد، اعتبارات استان گلستان چندین برابر افزایش یافته و در مقایسه با ۲ سال آخر دولت قبل به بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است، افزود: در این وضعیت اقتصادی فقط ۳۶۰ میلیارد تومان برای احیای خلیج گرگان و ۸۳۷ میلیارد تومان برای فیبر نوری هزینه شده است.

وی مجموع منابع تزریق شده به شهرستان رامیان را یک هزار و ۲۶ میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: رقم اختصاص یافته به شهرستان آزادشهر از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بالاتر است.

جذب اعتبارات و افزایش چشمگیر سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی ماحصل کار جمعی است

جذب اعتبارات ماحصل کار جمعی است

زنگانه جذب اعتبارات و افزایش چشمگیر سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را ماحصل کار جمعی دانست و اضافه کرد: برخی‌ها که دوشادوش همه مدیران این عملکرد را داشته‌اند، ضمن تلخ کردن کام خدمت گذاری، اقدامات خود را هم نقد کرده و زحمات خود را زیر سوال می‌برند.

وی از افتتاح ۳۹۶ میلیارد تومان پروژه جهاد کشاورزی همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: ۱۴ هزار هکتار از این پروژه‌ها متعلق به موضوع زهکشی اراضی کشاورزی بوده است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان، جذب اعتبار بسیار بالا برای سد نرماب را اتفاقی بسیار مهم برای رفع تنش آبی استان برشمرد و گفت: اینگونه جذب اعتبار را در حوزه راهسازی استان هم داشته‌ایم که هم استانی‌ها نتیجه آن را در محورهای مواصلاتی شهری، روستایی و دیگر معابر استان می‌بینند.

وی ضمن اشاره به تحویل ۲ هزار و ۸۵۴ مسکن به اقشار مختلف جامعه در استان، یادآور شد: جهاد تبیین واجب عینی است و باید هر اقدامی که انجام می‌شود، اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان اقدامات قرار گیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا