اقتصادی

جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر ضروری است

اخبار ورزشی/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ضرورت جریان‌سازی فرهنگی در حوزه‌های مختلف با تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز شورای فرهنگ عمومی استان از اقداماتی است که در دستور کار این اداره‌ کل بوده و این مهم با همکاری و تبادل نظر بیشتر با ائمه جمعه محقق خواهد شد.

اعظم روانشاد ۱۵ آذرماه در دیدار با حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان دیدار، ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی‌های امام جمعه بروجرد از برنامه‌های فرهنگی و هنری و دیدگاه بنیادین حجت‌الاسلام حسینی نسبت به مسائل فرهنگی هنری بروجرد، اظهار کرد: شهرستان بروجرد موطن مفاخر بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر، دین است که چهره‌های بزرگ و درخشانی را در حوزه‌های فرهنگ و هنر و مذهب استان و حتی کشور پرورانده و به میهن عزیزمان تقدیم داشته است و این مفاخر آن‌قدر غنی هستند که می‌توانیم در تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری از هویت‌های اجتماعی و دینی‌شان بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برنامه‌های تحول‌گرا را در دستور کار قرار داده‌ایم افزود: تحول فقط وظیفه ارشاد نیست؛ بلکه با هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف شکل خواهد گرفت و این آمادگی وجود دارد که با همراهی و حمایت مسئولین در حوزه فرهنگ و هنر اقدامات موثری انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رسالت اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی را راهبری فرهنگی و گسترش فرهنگ ناب اسلامی دانست و گفت: ضرورت جریان‌سازی فرهنگی در حوزه‌های مختلف با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز شورای فرهنگ عمومی استان از اقداماتی است که در دستور کار این اداره‌ کل بوده و این مهم با همکاری و تبادل نظر بیشتر با ائمه جمعه محقق خواهد شد.

روانشاد با تأکید بر تقویت شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی به‌عنوان یک نهاد قانونی و موثر، نقش ارزنده‌ای در هماهنگی و همکاری بین سازمان‌ها دارد و می‌تواند مسائل و معضلات را رصد و مرتفع کند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد نیز بر تقویت ایمان در جامعه تاکید کرد و افزود: دین اسلام دین کاملی است و به همه زوایای انسان پاسخ داده است، اما متاسفانه این مساله به خوبی در جامعه جا نیفتاده است و همه موظف هستیم اعتقادات عمیق دینی را ترویج کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا