ورزشی

جزئیات جلسه استقلالی‌ها برای حل اختلافات/بین خطیرونکونام چه گذشت؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد جلسه ای که بین تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه با علی خطیر و جواد نکونام برگزار شد گفت: جلسه بسیار خوبی خوبی برگزار شد و سو تفاهمات برطرف شد. اختلافاتی که سر منشا آن از طرف کسانی بود که نمی‌خواهند استقلال موفق باشد.

وی در توضیح بیشتر این اتفاق گفت: با حضور بزرگانی چون جباری ، روشن و بیانی مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفت و از تجربیات بزرگان استقلال استفاده شد تا شاهد وحدت و همدلی در استقلال باشیم. ضمن اینکه بعد از جلسه با پیشکسوتان خطیر و نکونام هم بطور اختصاصی جلسه ایی را با یکدیگر در خصوص مسایل استقلال برگزار کردند که هر دو از این جلسه راضی بیرون آمدند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بخشی از مشکلات استقلال مالی هست که آنهم با همراهی و همکاری اسپانسر جدید رفته رفته حل خواهد شد. وقتی بازیکنان مشکل مالی نداشته باشند تمرکزشان برروی تمرین است و عملکرد بهتری هم در بازیها خواهند داشت.

جزئیات جلسه استقلالی‌ها برای حل اختلافات/بین خطیرونکونام چه گذشت؟

ایمان عالمی خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص بهینه سازی کمپ زنده یاد حجازی هم تصمیم گیری شد تا شرایط نسبت به گذشته بهتر شود ، پیشکسوتان بزرگ استقلال حرف های طرفین را شنیده و راهکارهای خود را برای حل مشکلات دادند که بطور حتم تجربیات آنها به کمک استقلال خواهد آمد تا این تیم از این به بعد با وحدت و همدلی و آرامش بدنبال موفقیت در لیگ و جام حذفی باشد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا این همدلی تا پایان باقی خواهد ماند یا باز هم بعد از مدتی شاهد اتفاقات دیگر خواهیم بود گفت: این جلسه و صحبت‌هایی که انجام شد در حضور افرادی صورت گرفت که تجربه بالایی دارند و کسی نمی‌تواند گفته های خود را انکار کند. همه به یک وحدت و همدلی رسیدند تا در ادامه راه ارامش بوجود بیاید.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مشکلات استقلال مربوط به یکسال و نیم گذشته است اما چون مدیریت تغییر می‌کند مدیر جدید باید پاسخگو باشد ، باید قراردادها ارزش گذاری شود ، هیات مدیره هم باید تلاش کند تا آرامش به تیم بازگردد مشکلات مالی حل شود ، بازیکنان تمرکز داشته باشند ، نکونام هم مربی باتجربه و با دانشی است و پتانسیل این را دارد که استقلال را به موفقیت برساند. او قرار داد سه ساله دارد که با داشتن امکانات و جذب نفرات جدید که مفید هم باشند می تواند موفق شود.

جزئیات جلسه استقلالی‌ها برای حل اختلافات/بین خطیرونکونام چه گذشت؟

عالمی در ادامه خاطرنشان کرد: بلانکو در تمرینات گروهی شرکت کرده و بازیکن خوبی است که می تواند به استقلال کمک کند ، اسپانسر هم تزریق مالی را شروع کرده آنها ۱۰ درصد را پرداخت کرده و قرار است این روند را ادامه دهد. پیشکسوتان هم قول دادند تیم را تنها نگذارند و تجربیات خود را در اختیار کادر فنی و بازیکنان قراردهند و در مجموع اعتقاد دارم بزودی تغییرات مثبتی در استقلال بوجود خواهد آمد که باعث رشد و موفقیت استقلال خواهد شد.

کارشناس فوتبال با انتقاد از تعطیلی لیگ هم گفت: این تعطیلات به لیگ ضربه زده و تیم ها دچار درد سر شدند، لیگ دوباره بعد از بازیهای هفته هفتم باز ۲۰ روز تعطیل می شود که این موضوع باز هم برای تیم‌های لیگ برتری دردسرساز خواهد شد و آنها باید دوباره به فکر بدنسازی و انجام بازی‌های تدارکاتی باشند تا بازیکنان از آمادگی دور نشوند

دکمه بازگشت به بالا