ورزشی

جزییاتی از قرارداد نهایی مغانلو با پرسپولیس

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ وب سایت صفر صفر پرتغال از آخرین وضعیت مهاجم ایرانی سانتا کلارا ، شهریار مقانلو گزارش می دهد ؛ بازیکنی که حضورش در تیم پرسپولیس ایران قطعی است.

وب سایت جزئیات بیشتری از این انتقال را منتشر کرد و نوشت: “شهریار مقانلو از حضور در سانتا کلارا ناراضی و ناراضی است و به همین دلیل بازگشت وی به کشور مبدا (ایران) در حال انجام است.” این قرارداد تا زمان پایان فصل و در روز دوشنبه این هفته بین سه طرف (پرسپولیس ، سانتا کلارا و مقانلو) نهایی شد. “

وب سایت پرتغالی همچنین اظهار داشت که باشگاه سانتا کلارا نسبت به نقل و انتقالات وام مغانلو حساس است و معتقد است که شرایط موفقیت و همکاری متقابل در آینده وجود دارد.

صفر صفر در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: “پرسپولیس ، مدافع عنوان قهرمانی و رهبر فعلی لیگ ایران ، بر روی مهاجمی شرط می بندد كه فقط یک گل در جام حذفی پرتغال به ثمر رسانده است.”

جزئیات آخرین قرارداد مغانلو با پرسپولیس

مقانلو فصل گذشته برای پیکان تهران بازی کرد و موفق شد 13 گل به ثمر برساند. او در آن زمان مورد توجه تیم های لیگ برتری از جمله پرسپولیس بود اما سرانجام تصمیم گرفت به سانتا کلارا پرتغال بپیوندد. با این وجود ، تجربه مغانلو برای نیم فصل در فوتبال اروپا ناموفق بود.

256 251

دکمه بازگشت به بالا