ورزشی

جزییات جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس/ نیمکت‌نشین میلیاردر

باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است که در ازای پرداخت 42 درصد از قرارداد آرمان رمضانی ، قرارداد هر دو طرف را فسخ کند.

به گزارش اخبار ورزشی ، آرمان رمضانی که به درخواست یحیی گل محمدی از سایپا به پرسپولیس آمده بود ، پس از عملکرد ضعیف در نیم فصل گذشته بازیکن سرخپوش را ترک کرد و پیراهن استقلال را بر تن کرد اما باشگاه پرسپولیس در واقع پول این بازیکن را دریافت کرد جدایی و رضایت بازیکن. نه

رمضانی با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا کرده است که برای سال اول رقم پایه قرارداد او (منهای گزینه ها) 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است و برای سال دوم باید 3 میلیارد و 800 میلیون حقوق دریافت کند مردم تومن. در واقع مبلغ پایه قرارداد دو ساله وی 7 میلیارد تومان است.

پس از عملکرد بسیار ضعیف بازیکنان در پرسپولیس ، باشگاه تصمیم گرفت قرارداد او را فسخ کند و در نهایت توافق کرد که این باشگاه 42٪ از قرارداد سال اول او را برای نیمی از فصل حضور رمضانی در پرسپولیس پرداخت کند و رضایت او را صادر کند. از آنجا که وی قبلاً 30٪ از قرارداد سال اول خود را دریافت کرده بود ، پرسپولیسی ها به او قول دادند که 42٪ باقیمانده را طی چند روز آینده بپردازند. این بدان معناست که مهاجمی که از روی نیمکت بازی ها را تماشا می کرد و گاهی با حضور در زمین فرصت های گلزنی را از دست می داد ، 6 ماه از پرسپولیس یک میلیارد و 350 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

نکته عجیب این است که باشگاه ها معمولاً برای جلب رضایت بازیکنان خود پول طلب می کنند ، اما رمضانی بدون پرداخت هزینه از پرسپولیس جدا شد و به رقیب زادگاه خود ، استقلال پیوست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا