ورزشی

جشن قهرمانی قرمزها تلخ شد/ آنلاین تایید بر ماندگاری سبزهای زاینده‌رود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ تیم پرسپولیس تهران و زوبانا اصفهان در شبی که به مقام قهرمانی سوپر قهرمانی سفید اعطا می شود ، به قضاوت کوپال ناظمی به مصاف رفتند.

پرسپولیس که مدتی قبل قهرمان شده بود ، می خواست در این مسابقه پیروز شود تا قهرمانی خود را با شکوه تر کند اما زوبیوت در این بازی به سه امتیاز برای ماندن نیاز داشت.

حساسیت بازی باعث شده تا در نیمه اول بازی جدا از گلی که برای Zobomb به ثمر رساند ، او شانس زیادی نداشته باشد و جرات گفت که اهداف هر دو تیم با کمتر از یک انگشت تهدید می شود.

تنها گل نیمه اول در دقیقه 25 برای ذوب آهن به ثمر رسید. پاس زیبای قاسم حدادی فر از گوشه سمت چپ زمین توسط وحید محمدزاده ، مدافع پیشرفته ذوب آهن ، با ضربه سر چکش تبدیل به گل شد. خطای رادوسویچ ثابت شد که این هدف بوده است.

پرسپولیس بعد از این گل اندکی هدایت کرد اما قدرت لازم برای تغییر نتیجه را نداشت و هر دو تیم با همان نتیجه به رختکن رفتند.

عکس_2020-08-07_21-48-06

در نیمه دوم فشار پرسپولیس دو برابر شد اما موقعیت این تیم یک بر یک از دست داد. امید عالیشاه ، سیامک نعمتی ، مهدی عبدی و اوساگونا فرصتی داشتند که تا دقیقه 75 از آن استفاده نکردند.

با نزدیک شدن به پایان بازی ، پرسپولیس فشار بیشتری برای فرار از شکست داد اما سیستم دفاع آهنین بسیار خوب عمل کرد و اجازه نداد قرمزی پایتخت پیشنهادات تیم را خرد کند.

هیچ اتفاق خاصی پس از آن رخ نداد ، با این پیروزی ارزشمند ، زووا هر دو بقای خود در لیگ برتر را تأیید کرد و قهرمانی پرسپولیس را برای سرخ ها تلخ کرد.

بشار رسن ، شجاع خلیل زاده ، امید عالیشاه ، وحید امیری (پرسپولیس) ، فرشاد محمدی-آنلاین ، ایوان مارکوویچ (ذوبان) کسانی هستند که در این بازی کارت زرد را از داور دریافت کردند.

عکس_2020-08-07_21-47-29

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشوویچ ، محمدحسین کانانی زادگان ، شجاع خلیل زاده ، مهدی شیری (72-کریستین اوزونا) ، وحید امیری ، احمد نوراللهی ، کمال کامیابی نیا (59- سعید حسین پور) ، سیامک نعمتی (59- مهدی ترابی) ، امید رشابی) ، ، مهدی عبدی (72- سید جلال حسینی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

فولاد اصفهان: یوسف بهزادی ، وحید محمدزاده ، مسعود ابراهیم زاده ، وفا هخامنشی ، فرشاد محمدی آنلاین ، مهدی مهدی پور (67- رضا رحیمی) ، حمید بوهامدان ، محمدرضا عباسی (80- محمد مشایخ) ، قاسم حدادی فر (2 + 90- علی ری ) احسان پهلوان ، ایوان مارکوویچ (68- دارکو بیدوف)

سرمربی: لوکا بوناچیچ

دکمه بازگشت به بالا