ورزشی

“جعفر سلمانی”، از دل سختی‌ها تا تیم‌ملی

اخبار ورزشی / خوزستان جعفر سلمانی ، بازیکن 23 ساله از شادگان ، استان خوزستان ، اولین بازی ملی خود را مقابل تیم ملی سوریه متحمل شد.

فوتبالیست خوزستانی که در لیگ پرتغال کار می کند دیروز برای اولین بار پیراهن تیم ملی بزرگسالان را به تن کرد تا این که با دستیابی به آرزوهای دیگر فوتبالش مسئولیت او دو برابر شده است.

وادگر چپ شادگانی که اولین بازی ملی خود را با پیراهن شماره 2 برابر تیم ملی سوریه انجام داد ، در موقعیتی غیر کارشناسانه به عنوان دفاع راست ، توسط برخی از کارشناسان به عنوان نمره قابل قبول شناخته می شود ، اگرچه او همچنان برای ثبات تلاش می کند در تیم ملی خیلی سخته

جعفر سلمانی که محصولی از آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان است ، در زمان حضورش در باشگاه آبادان یکی از بی رحم ترین بازیکنان نفت بود و البته با انگیزه ترین و بهترین تیم تیم بود. مربی پس از کار در لیگ هجدهم با سرخیو نفت ، سرخیو را ترک کرد که فکر می کرد رهبری تیم لیگ برتر پرتغال ، Portimonense را بپذیرد. البته سلمانی برای لیگ نوزدهم نیز در نفت ماند و با اسکوچیچ که یکی از بازیکنان اصلی نفت در گرین مستطیل در تیم مربیگری کرواسی است نیز کار کرد. پس از لیگ نوزدهم ، سرانجام سلمانی به تیم پرتیموننس پرتغال با هدایت سرخیو پیوست.

سلمانی به عنوان بازیکنی چند چشم با توانایی فنی ، سرعت ، شوت و تاکتیک شناخته می شود. البته او در واقع یک وینگر سرعتی است که به دلیل توانایی چند خطه خود ، در دفاع از اسکوچیچ در برابر سوریه استفاده می کند که با ظاهر او می تواند مسئولیت هایش را تا حدودی در موقعیت غیر تخصصی خود در زمین انجام دهد. همچنین باعث تداوم مسیر فوتبال این بازیکن به مردم خوزستان و شادگانی امیدوار می شود.

حضور سلمانی در تیم ملی این نوید را می دهد که خوزستانی ها می توانند انتظار ستاره ای جدید در فوتبال ملی را داشته باشند. ستاره ای که البته برای بدست آوردن جایگاه برتر خود در تیم ملی باید سخت کوشی خود را دو برابر کند. سلمانی مدتی پیش در مصاحبه ای اظهار داشت: “برای بازیكنی كه از روستاهای شادگان به بالاترین سطح فوتبال كشور دست یابد ، دفاع از چنین موقعیتی قطعاً مستلزم سخت کوشی و صرفه جویی است ، زیرا من به دلیل این سختی پا به فوتبال گذاشته ام. . ” این کلمات همچنین به معنای این است که این بازیکن آگاه است که برای ماندن در تیم ملی و حتی در فوتبال اروپا باید سخت تلاش کند تا موقعیت خود را ثابت کند.

مطمئناً برای خوزستانی 23 ساله ، گذر از این مسیر با فراز و نشیب هایی همراه است ، اما ظاهرا انگیزه آرایشگری که از شادگان و سپس به تیم ملی به پورتیمونزه رسیده بود ، از سختی مسیر او قوی تر بود به موفقیت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا