ورزشی

جلسه انجمن ماهیگیری ورزشی با معاون محیط زیست کشور خروجی مثبتی داشت

جلسه انجمن ماهیگیری ورزشی با معاون محیط زیست کشور خروجی مثبتی داشت

اتفاق بزرگی برای ماهیگیری ورزشی کشور در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ،  امیر مصدق رئیس این انجمن ماهیگیری ورزشی با دکتر اکبری معاون محیط زیست کشور دیداری داشت که خروجی مثبتی را برای ماهیگیری ایران به همراه داشت. در این دیدار روح الله رحمانی عضو هیئت رئیسه انجمن و حسین رضایی سرپرست کمیته آموزش هم حضور داشتند.

در ابتدا مصدق از اهمیت ارتباط با سازمان محیط زیست و رابطه نزدیک ماهیگیران از حفاظت محیط زیست به عنوان همیار محیط زیست یاد کرد و توضیحاتی در خصوص چگونگی شرایط ماهیگیری ورزشی با توجه به عضویت در نهاد های ورزشی زیرمجموعه کمیته ملی المپیک و همچنین ارتباط با نهاد های بین المللی ارائه داد.

همچنین اکبری معاون محیط زیست کشور در خصوص آسیب های محیط زیست در رودخانه‌ها ، تالاب ها و دریاچه ها صحبت کرد و از اهمیت حفاظت محیط زیست خصوصا منابع آبی کشور سخن گفت و معتقد بود  همه ی ما وظیفه داریم محیط زیست را به حالت تعادل برگردانیم.

در پایان امیر مصدق با پیشنهاد تفاهم نامه مشترک با سازمان محیط زیست خواستار این شد تا این درخواست به صورت مکتوب با نظر کارشناسان خبره انجمن ماهیگیری ورزشی ایران به سازمان محیط زیست ارائه گردد که در صورت موافقت اجرا شود.   

همچنین حسین رضایی به عنوان سرپرست کمیته آموزش انجمن در خصوص همکاری افتخاری متخصصین ماهیگیری ورزشی زیر نظر سازمان محیط زیست به عنوان همیارمحیط زیست جهت پایش میدانی معرفی شد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا