اقتصادی

جلسه کارشناسان نظامی ایران و اوکراین برگزار شد

بدون آناتومی؛

تا آنجا که زیارتگاه های وزارت امور خارجه اوکراین، کارسنسانی از کشور ایران و اوکراین از جمله منابع ابهامات و اتهامات مطرح شده در موضوع کارگیری بهپضایی ایران با میانجیگری روسیه، ددار و گواتگو کردند است.

به گزارش گرو جهان خبرگزاری آنا، نیکولنکو نوشت: «اوکراین ایران را از عواقب تجاوز خود در روسیه با مزایای آن آگاه کرده است و ممکن است که (ایران) از دولت روسیه ده ها مدرک داشته باشد که «غیرقابل اندازه گیری باشد». ”

بقایای پاهاباد سرنگون از جمله کوپیانسک های اوکراینی است مانند زیارتگاه های اوکراینی که در نوع پهاباد شاهد ایرانی یافت می شود.

به نفع وزارت امور خارجه اوکراین، کارسناسانی از دولت ایران و اوکراین در موضوع ابهامات و اتهامات مطرح شده توسط کارگیری بهابادی سخت ایران با وساطت روسیه در ددار اوکراین و گیوتگو کردند.

اولگ نیکولنکو شنگوی، وزارت امور خارجه اوکراین، بر اساس اخبار دولت ایران، گفت: «جلسه کارچنسی به شدت سرکوب شد. البته تعدادی از بخش‌ها به بیراهه رفته‌اند، اما هر دو مقدر شده‌اند که طرف اوکراینی به سخاوتمندانه‌ترین شکل انجام داده است و از منظر تمجید، روسیه از سلاح‌های ایرانی که اوکراین در اختیار دارد استفاده کرده است. آن را بپوش.»

نیکولنکو گفت: اوکراین در ایران از عواقب استفاده از آن در تجاوز روسیه با منافع آگاه است و ممکن است (ایران) با ده ها منبع در روسیه باشد.

پایان پیام/

دکمه بازگشت به بالا