ورزشی

جنجال داوری در جام ملت های آفریقا/ ۲ سوت پایان در یک بازی!

داور بازی جام ملت های آفریقا در کامرون جنجال به پا کرد. داوران زامبیایی روز چهارشنبه بازی های تونس و مالی را به صدا درآوردند.

به گزارش اخبار ورزشی، داور بازی جام ملت های آفریقا در کامرون جنجال به پا کرد. داوران زامبیایی روز چهارشنبه بازی های تونس و مالی را به صدا درآوردند.

وقت داوری زامبیایی زودتر از زمان بازی بود و به همین دلیل در دقیقه 85 سوت پایان بازی را به صدا درآورد. درست بعد از دقیقه 85:06 سیکازوئه بازی را به پایان رساند و سوت بازی به صدا درآمد. با این حال، بازیکن او را متقاعد کرد که اشتباه کرده است. سپس هر دو تیم به بازی برگشتند و این بار داور در نهایت پس از ساعت 89:45 زودتر از موعد مقرر بازی را به پایان رساند. سیکاوزه تحت تأثیر اعتراضات خشمگین تونس قرار نگرفت.

بعد از 25 دقیقه قرار شد برای انجام این دقیقه تلف شده هر دو تیم به زمین برگردند و البته داور بازی هم داور چهارم باشد اما حتی بازیکنان مالی هم به زمین تونس آمدند. تمایلی به این کار ندارد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر مالی به پایان رسید. تک گل مالی این دیدار را ابراهیم کانه به ثمر رساند. در همین حال، مالی پس از اخراج ال بلال توره در دقیقه 87 از بازی اخراج شد.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا