ورزشی

جنجال قرارداد نجومی دیاباته با استقلال

دسته بندی:

مسئولان استقلال شروع به گسترش قراردادهای بازیکنان تیم کرده اند و قصد دارند افرادی مانند علی کریمی ، روزبه چشمی ، محمد دانشگر ، فرشید اسماعیلی ، فرشید باقری و دیگران را تمدید کنند.

در عوض شیخ دیابات و میلیچ با استقلال قرارداد دارند و برای دومین سال پیاپی در تیم آبی ها باقی خواهند ماند. سعادتمند روز گذشته درمورد قرارداد دیابت گفت: “دیابت با استقلال قرارداد دو ساله دارد.” او و من متعهد به عقد قرارداد هستیم. او بازیکن ما است و نیازی به نگرانی نیست. ما فقط باید نسبت به تحویل اعتبار و پرداخت به موقع قراردادها كه در دستور كار است اقدام صحیح و استاندارد انجام دهیم زیرا ما به آن نیاز داریم.)

مشاجره بر سر قرارداد نجومی دیابت با استقلال

در سخنان مدیرعامل استقلال ، این نکته وجود دارد که باشگاه باید نسبت به صدور اعتبار و پرداخت به موقع قراردادها اقدام صحیح و استاندارد انجام دهد. در قرارداد دیابت چندین نکته وجود دارد که استقلال باید شرایط قرارداد را بصورت رو در رو رعایت کند. در غیر این صورت این بازیکن می تواند اقدامی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس ، اين بازيكن عليرغم عقد قرارداد با استقلال ، چند روز پيش در مصاحبه با يكي از برنامه هاي تلويزيون پذيرفت كه اكنون نمي تواند بگويد كه خواهد ماند يا نه. به نظر می رسد دیابت منتظر است تا مسئولان وظایف خود را در قبال قرارداد و گزینه های آن انجام دهند.

قرارداد اولیه این بازیکن 525 هزار دلار است (از جمله قیمت 21 هزار تومانی ، باشگاه باید بیش از 11 میلیارد تومان به این بازیکن بپردازد) برای هر فصل. این بدان معناست که دیابت این رقم را برای فصل جاری و رقم پایه برای فصل بعد دریافت می کند.

گزینه های قرارداد دیابت با استقلال را در زیر مشاهده کنید:

* قرارداد از 1 ژوئیه 2020 تا 30 ژوئن 2021

* حقوق ماهیانه 35000 دلار (این مبلغ باید در دهم هرماه پرداخت شود)

* گزینه های قهرمانی لیگ برتر: 80،000 دلار

* در بازی های بین المللی 50،000 دلار کسب کنید

* پیشروی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 50،000 دلار

* 60،000 دلار برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

* 70،000 دلار برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

* در فینال لیگ قهرمانان آسیا 100000 دلار شرکت کنید

* چاپ 10،000 دلار در هر بازی (صرف نظر از مجازات ، اما در صورت گل ، بازیکنان پاداش جداگانه دریافت می کنند)

* شرکت در اهداف یا کمک در طول بازی (25000 دلار برای هر 5 پاس)

* او در هر بازی بیش از 15 دقیقه 1000 دلار دریافت می کند.

* این بازیکن از پرداخت مالیات معاف است

* اگر حقوق ماهیانه یک بازیکن بیش از 60 روز به تعویق بیفتد ، به وی 10 هزار دلار جریمه می شود. این موضوع جدا از حق بازیکن برای فسخ قرارداد است. در صورت عدم پرداخت مطالبه ، این بازیکن می تواند از طریق فیفا عمل کند و قرارداد خود را فسخ کند.

* در صورت عدم حضور در هر جلسه تمرینی 5000 دلار و در صورت عدم حضور در بازی 20 هزار دلار جریمه نمی شود.

با این کار ، افراد مستقل باید مبالغ زیادی را برای دیابت بپردازند ، از جمله گزینه های قرارداد ، اما چاره ای ندارند. به گفته مسئولان وزارت ورزش ، باشگاه های استقلال و پرسپولیس به جز بازیکنان فعلی ، به دلیل وضعیت ارزی در کشور ، حق جذب بازیکنان یا مربیان خارجی را ندارند.

افراد مستقل از امضای قرارداد دیابت بسیار ناامید هستند

افشای قرارداد آقای گلیگ مقامات استقلال را ناراحت کرده است و آنها قصد دارند موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش ورزشش ، احمد سعادتمند ، مدیرعامل استقلال گفت: “ما بخشی از قرارداد را به نام محرمانه داریم.” افرادی که سالها در تلاش برای پوشش خبری بودند ، مورد احترام قرار می گیرند ، اما بعید است که آنها این کار را غیرحرفه ای انجام دهند. این اتفاق در گذشته چندین بار اتفاق افتاده است و ما سعی کرده ایم از طریق تعامل این مسئله را برطرف کنیم ، اما هر روز یک قرارداد جدید صادر می شود و برخلاف خواسته های ما ، باید از طریق بخش حقوقی باشگاه و دستگاه قضایی اقدام کنیم. ما این ادعا را حل خواهیم کرد. “در عوض ، به دستور ناجا و پلیس فتا ، ما چگونگی دستیابی قرارداد دیابت به یک خبرگزاری را پیگیری کردیم.”

مدیرعامل استقلال با اشاره به اینکه قراردادها در فوتبال جهان پنهانی نیست ، گفت: “به طور تصادفی ، قراردادهایی در فیفا وجود دارد که مخفی است.” برای بازیکنانی که با هم بازی می کنند مناسب نیستند که با این قرارداد آشنا شوند. “در حالی که برخی از ستارگان فوتبال جهان به مسی و رونالدو اجازه می دهند قراردادهای خود را منتشر کنند ، موضوع دیگر است ، اما بحث در مورد رازداری در تمام قراردادها وجود دارد.”

تصویری از قرارداد آقای را ببینید. اهداف فعلی با استقلال در لیگ برتر:

دکمه بازگشت به بالا