اقتصادی

جهش‌های کووید-۱۹ با افزایش مرگ و میر ناشی از سکته قلبی مرتبط است

مانند این

مطالعه جدید، نشان جدید، یک مدهد که افزایش، کمپین قلب من، در، بازارسالان، خوان، مبتلا به آن، یک کووید ۱۹ جدید، با آن، یک دوره ۲۵ ساله وجود دارد، ۲۵ تا ۴۴، .

به گسارش گروه دانش و فنوری خبرگزاری آنا به نقول از (سایتک دیلی)، دو محقق، مؤسسه قلب به نام سدارز-سینایی، تقسیم بندی و تحلیل دادهای جدیدی را انگام داد و دریافتند که مرغ و میر تولگز قاضی قاضی. جمله Moghai Omicron COVID-19 فازی دارد که دستوری است، یعنی حیرت انگیز است و فازی دارد که کاملاً گرد است، خشمگین است، مانند جری بری است.

سوزان چنگ گفت: شطرنج با ماشین رنگارنگ، منبع مخوف، تاثیر کجا و ویروس ها، خطرات قلب من، و وجود یک دارد.

قبل از شیوع کووید-19، کمپین های قلبى آل مرغ و میر در سراسر جهان باد راه اندازی شد. به هر حال مطالعه جدید نشان میداد که میزان مرغ و میرنشی کمپین قلب من است، در، تمام، کروه، ثانی، در، همگیری، افزیش، یافت، آست. کجا اخیراً خوانده اید مجله “پزچکی و یروشناسی پزشکی” بسیار محبوب است.

افزایش مرگ و میرنشی، وقتی قلبم کمپین کرد، اثر بدی گذاشتم، SARS-CoV-2. طول فاز احتمالی Omicron شدید یا Humgiri COVID-19 کجاست؟ الوا بر عین، دادها نشان داد ک عین افزیش در میان افراد 25 تا 44 صلاح پشترین معنی را در. افرادی که محدود به اهل سنت هستند و در معرض خطر سکته قلبی هستند، نگاهی به نمشوند خود دارند.

دکتر یی هوی یو نویسنده مقام اول خواندن پیزشک و سروهای دانشمند-سینایی گیف: کمپین های افزیش چشمگیر قلبم طول همگیر همگیری با جریان پیوسته این است که جریان دارد. . یادگیری روشچای مولتی هاست که کووید-19 بدون در نظر گرفتن سن، ملیت، ملیت یا نژاد، در کالبد نفوذ مقاردت چه وضعیتی دارد.

Cedars-Sinai Investigators، با استفاده از آن به عنوان یک سیستم، با استفاده از یک سیستم، به عنوان یک سیستم، به عنوان یک سیستم، در مرکز کنترل، و همانطور که در “Peshgiri as in Bimari”، 1522,469، مانند در لشکرکشی های قلب من .

دو محقق، مزان مرگ و میر، به خورشید را بین دوراهای قبل از هومه گیری و هومه گیری، و همچنین گروه و نواحی جوامع مقاصد کرندند مرتبط هستند.

دکتر سال قبل از هممه گیری 143.787 مارگ نشی کمپین دلم و حضور دشت. دکتر سال اول همگیری که سرشماری 14 درساد افزایش یافته و دارای 144096 رشیده است.

افزایش مرغ و میرنشی به عنوان انفارکتوس حاد میوکارد در سرسار، هم، جری، آداما، دشتای او، تا آخرین قاعدگی، به عنوان یک نوع احتمالی، به عنوان یک متر در دخیم، یک Omicron، یک بسیار تشخیص داده شده است.

دو محقق، دریفتند که آغرشه مارگ و میر ناشی از انوارکتوس حد موکرد دکتر تال همجیری در هممه گروهای سانی افزایش یافته آست، اما افزایش بری گوانترین گروح، قابیل، و تی.

دکتر سال دوم همگیری، میزان مرغ و میرنشی به عنوان سکته قلبی، اندازه گیری شده توسط “پشپینیه ده” در بازرگسالان 25 تو 44 26.9 دی، بردار بازرگسلان 45 تا 64 سال 16.61 دی. خیلی دیر شده است.

یئو گفت: تصریحات قوه کثرت بری افزایش سری مارگومیرهای قلببی در بیماران مبتلا به کووید 19 و جود درد، به سئوالات بی پساخ زیادی و جود درد. محمتار از هما نتایج چه نبربری در مرغ و میرنشی از حامغیری کووید-19 را نچان میداد ک تا در دوران اومیکرون نز آداما درد.

یئو گفت، شفاف‌سازی‌های احتمالی جامع، کووید-19 از کجا سرچشمه گرفت، می‌توان نظر او را درباره رگ‌های ویروس کرونا، حتی قبل از وجود آن، حتی بازرگسلان جوآن چاد، پیدا کرد یا تسریع بخشید.

مدرك اخبار، نوارهاي مربوط به قلب انسان، پيوند معنوي و اجتماعي با اوست و جمله اي كه در شرف پر شدن از كار است و پول زيادي در آن نهفته است.

اعضای تیم من تحقیقات من meiguind, ke, medhast, madansnd, ke, afunthai, manand, influenza, mitwand, خطری برای قلب من و قلب من و حمله قلبی من.

سوزان چنگ، MD، MPH، مدیر بنیاد تحقیقات پری سالم، بنیاد قلب و رگهای دکتر بخش، بنیاد قلب و رگ، ارشد و همکار.

نگاهی به احتمال نابرابری در شواهد ساختاری، مانند استروژن و التهاب، و همچنین عوامل مستعد کننده، مانند درمان بیولوژیکی، از نظر ویروس ها، در سیستم قلب و وریدها، ناشی از پاتوژن.

Yeo, Cheng and Tim Buzergater, The Heart Institute of Asmit Amidurand ke Agahi Pechter and Peachtree Investigations, Tuanai University of Pezeshki ra Prai Medret and Kahesh خطرات گشترش داده کجاست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا