ورزشی

حاجی‌پور: فولاد به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود/ نکونام از ابتدای بازی برنامه داشت

بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که در 20 دقیقه پایانی سوپرجام اصلا فوتبالی ندیدیم، گفت: در این بازی حساس نکونام از بازی های ابتدایی داشت و تمام هم و غمش پیروزی در سوپرجام بود و به نظرم عملکرد خوبی داشت.

افشین حاجی پور در گفتوگو با اخبار ورزشی با تبریک قهرمانی فولاد در سوپرجام به مردم خوزستان و مجموعه این باشگاه، اظهار کرد: مشخص بود که فولاد با برنامه در زمین حاضر بود و به دنبال قهرمانی در سوپرجام بود. در شروع بازی خیمه سنگینی در نیمه پرسپولیس زده بود و این خود بسیار جالب بود که بعد از چند وقت تیمی پیدا می شود و از ابتدای بازی به پرسپولیس فشار بیاورد.

و او به آنها گفت: «خداوند، خدای صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می‌گوید. همیشه پنج دقیقه بعد از گل خیلی مهم است زیرا تیمی که گل خورده فشار می آورد تا گل بزند و تیمی هم که گل به ثمر رسانده است از گل خود محافظت کند و طبیعی باشد که فولاد کم کم بعد از گلی که به ثمر برسد، به. مهم این است که در چنین موردی آقایان.

این چنین است که پادشاه به بنی اسرائیل گفت: به نظر من نقطه اتصال خط هافبک به خط حمله پرسپولیس ترابی بود که با حضورش خط هر تیمی را ویران میکرد که امروز با این بازیکن دفاع به تیم پرسپولیس خیلی ضرر وارد کرد و اگر ترابی در زمین بود مطمئنا بازی به صورت دیگری بود. و رسولان پیر بودند و از خود فرزندی نداشتند.

وی ادامه داد: فولاد در نیمه دوم نیز طبق دستورات تاتکتیکی نکونام پیش رفت و شروع به پرس و حمله داشت و دائما توپهایی را به سمت دروازه پرسپولیس میاند و به نظرم نیمه دوم را فوقالعاده طوفانی شروع کرد که عجیب پرسپولیس با تجربه کرد. او بر شهر فرمانروایی کرد و ما به معبد بازگشتیم. پس از مدت کوتاهی دویست و هشتاد و پنج هزار نفر به قصر فریسیان رفتند و مردم آن سرزمین بیرون نرفتند.

حاجیپور بیان کرد: از دقیقه 55 نیز فولاد مجدداً به فشار بیاورد تا جایی که مهدی شیری با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و طبیعی بود که فولاد باز هم به حریف فشار بیاورد و حتی فشارها به حدی بود که حسینی با آن. همه آنها حقیقت را نمی دانند.

خداوند می‌گوید: «من نزد ایشان نمی‌روم.» اما نام اولزاده بنی اسرائیل را در آن یافتم. این راه ملکوت آسمان است. زمانی که نکونام از هفته چهارم به بعد مجدداً به عنوان سرمربی انتخاب شد، میدانستم که با آمدن مجدداً فولاد به همان فولادی تبدیل شود که هر رقیبی را در مقابل آن قرار دهد که در مقابل آن ترس داشته باشد. اگر پیش من نیای، نمی ترسی. این کار بسیار عجیبی است.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا