اقتصادی

حاج قاسم ایمان راسخ داشت رژیم صهیونیستی باید نابود شود/ موضوع فلسطین، خط قرمز جهان اسلام

به گزارش گروه بین الملل ، خبرگزاری آنا ، در آستانه اولین بزرگداشت شهادت قاسم سلیمانی و “ابو مهدی المهندیس” ، معاون رئیس جمهور حشد الشعبی و هیئت همراه در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد. این حادثه توسط یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام شد.

به گفته حسین راحال ، رئیس رسانه و فضای مجازی در حزب الله لبنان ، شهید قاسم سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت که ممکن است در لبنان شبیه به شخصیت شهید عماد مغنیه باشد که کنترل کامل مناطق و استانهای مختلفی را که در آن عملیات انجام می شد ، داشت. او نقاط قوت و ضعف مناطق حیاتی را می دانست.

شهید سلیمانی سخنرانی اصلی در عملیات های مختلفی بود که در آن شرکت می کرد و تفکر استراتژیک او در مورد موقعیت ها برای فرصت های پیروزی بود. حضور و نقش وی نه تنها در عراق و لبنان ، بلکه در فلسطین و رویارویی با رژیم صهیونیستی نیز احساس می شود.

خالد قدومی ، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: “ما به زندگی کاری شهید قاسم سلیمانی نیاز داریم که قاطعانه به خدا ، اسلام و آداب انبیا و اولیا اعتقاد دارد.” بیایید مطالعه کنیم و از آن بیاموزیم. حاج قاسم و جمهوری اسلامی چشم به راه پیروزی میهن مظلوم فلسطین هستند و اقدامات عملی در این زمینه انجام داده اند. مثالی که چارچوب آن بر اساس اعتقادات اسلامی است ، شهید سلیمانی و جمهوری اسلامی حمایت فلسطین و مردم مظلوم آن را در دستور کار دارند.


بیشتر بخوانید:

شهید سلیمانی با تفکر استراتژیک شرایط را به فرصت هایی برای پیروزی تبدیل کرد


وی افزود: “غرب برای دستیابی به اهداف غیرقانونی خود یک رژیم خیالی صهیونیستی در منطقه ایجاد کرده است ، اما جمهوری اسلامی مصمم است اسرائیل را نابود کند.” حمایت از فلسطین یک امر بشردوستانه است که باید دنبال شود ، زیرا ما به عنوان یک انسان از مسائل بشردوستانه ، مذهبی ، عقیدتی ، اخلاقی و فرهنگی حمایت می کنیم. اما برخی حقوق دیگران را می دزدند و آنها را رها نمی کنند.

خالد قدومی نماینده حماس از خبرگزاری آنا بازدید می کند

نماینده حماس در تهران تأکید کرد که فلسطین و حقوق فلسطینیان برای مسلمانان خط قرمز است و حاج قاسم اطمینان قاطعانه به آنها داشت و معتقد بود که رژیم صهیونیستی باید از بین برود. در این راستا ، جهان اسلام باید برنامه مشخصی علیه موجودیت صهیونیستی داشته باشد.

قدومی گفت: امروز مشکل اصلی استکبار و نیروهای زورگویی است ، زیرا نیروهای استکباری به زور اعتقاد دارند و به حقوق بشر و انسانیت احترام نمی گذارند. روابط برخی از کشورهای عربی و دشمن صهیونیستی در حال عادی شدن است و از یک سو شاهد آزار و اذیت ، بی عدالتی و خیانت صهیونیست ها هستیم و از طرف دیگر کشورهای عربی ادعا می کنند که اسرائیل دشمن آنها نیست و آن را یک حق در منطقه می دانند.

انتهای پیام / 4033 / ص

دکمه بازگشت به بالا